    From: "Bozena" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przeczytaj prosze
    Date: Fri, 4 Jan 2002 12:55:29 -0800

    Witajcie !!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym rok...........

    Moja mama urodziła się na wsi - jej mama umarła 1943 i została z tata, tata
    poraz drugi ożenił sie i miał dzieci póżniej zmarł1964 i macocha umarła
    1989.Moja mama ozeniła się w mieście wczesniej uczyła sie na wsi i pracowała
    na roli a na gospodarstwie został jej przybrany brat z żoną która nie mogła
    mieć dzieci.
    Teraz Ci którzy nie mogą miec dzieci złozyli do sądu Wniosek o stwierdzenie
    nabycia prawa własnosci przez uwłaszczenie .

    Wnoszą o stwierdzenie nabycia prawa włas. nieruchomosci położonej w
    Jasiennejgm.Korzenna ozn.jako działkaewidnr.511o pow.0.35 ha przez
    uwłaszczenie na rzecz nieżyjącej matki zam w czyli macochy.

    W/wdziałkę ewid.utworzyła parcelakatastralnapgr.317/6objętaksiegą
    gruntowaLwh.110-gm.kat.Jasienna dowodem jest czego załonczony do
    wnioskuwyrys z mapy ewid.gruntów wraz z wykazemsynchronizacyjnymz dnia....

    uzasadnieniew/w nieruch.stan działkęewid nr 511położonaw Jasiennej
    znajdowała sie w posiadaniu i użytkowaniu obydwojga rodziców od lat
    czterdziestych do 1964.od 1964zmarł ojciec samoistnym posiadaczem działki
    była wyłącznie matka macocha do śmierci.
    Teraz ci którzy nie mogea miec dzieci napisali ze są wyłacznymi
    uzytkownikami tych gruntów
    Przedmiotowa nieruchoosć nie była obieta żadna umową.
    i chcą nabyć prawa własnoscina rzecz nie zyjacej .

    Moja mama teraz dostała Zawiadomienie ze ma stawic sie do sądu o
    uwłaszczenie.
    chciałam sie zapytać czy może mieć jakieś prawo do tych gruntów może ma
    jakąś część przeciez jej prawdziwa mama tam sie urodziła w tym domu lecz
    wcześniej zmarła póżniej opiekowała sie nią macocha z ojcem ...

    Ma iść do sądu i jest nie przygotowana może ma jakąś cześć i nie chcą jej
    powiedzieć o tym przybrany brat który tam zamieszkuje.

    dlaczego pisze mama bardzo cieżko w życiu pracowała i ciocia z wujkiem wcale
    jej nie pomagali i nawet nie powiedzieli że udają sie do sądu o uwłaszczenie
    i może nie wiedza ze mama dostała pismo o zawiadomieniu
    Co ma teraz robić czy coś podpisywac, ze rzeka sie , czy ubiegac sie w
    sądzie o prawde i kawałek ziemi , ziemi której jej mamusia tam sieur i ja
    urodziła.....
    A może nić jej nie przysługuje ???

    Serdecznie dziekuje proszę o kontakt bardzo proszę !!!
    b...@p...fm
    Dziękuję
    b...@i...pl