  • 31. Data: 2011-10-03 20:02:28
    Temat: Re: Prywatna korenspondencja w pracy
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 10:42, Mark pisze:

    > Raczej nieogarnietego. Bo inaczej to moglby co najwyzej chciec zainstalowac
    > komunikator, ale nie mialby tkaiej mozliwosci.
    > Dobrze zarzadzana siec z domena skutecznie rozwiazuje rozne "chciejstwa"
    > uzytkownikow. Tyle ze trzeba w nia "ciutke" zainwestowac.

    Teoretycznie możliwości nie ma chyba, że zna się hasło admina. Po co się
    przyznawać skoro wiadomo, że połączenia i tak inwigilują :) Co do
    chlebodawcy to jak dobrze płaci to siedzę cicho bo alternatywy nie mam
    ale nikomu nie życzę :)

  • 32. Data: 2011-10-11 20:51:56
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:1hb9zlelxubi6.3dgxk1ub14kn$.dlg@40tude.net...

    > To ja dorzucę jeszcze jeden "bzdet"...
    > Pomijając aspekt prawny... Jeśli pracodawca czyta korespondecję pisaną w
    > taki sposób i ma na to siły, to ja jestem pełen podziwu dla niego...
    >
    > 3mcie się.
    > Ps. No. chyba że on z tej samej szkoły...

    ta to rzeczywiscie uwlacza godnosci czlowieka
    ale ty nie chcialbym poczytac o czym gada twoja babka z inna ?
    albo o czym swintuszy twoja kumpela z inna?

    praktycznie to facet jest morlanie skonczony....

  • 33. Data: 2011-10-11 20:54:42
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Wyłączyć zapisywanie w archiwum?

    a ja patrzy na ekran?

  • 34. Data: 2011-10-11 22:34:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2011 3:54 PM, Kris_Poland wrote:

    > Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w
    > wiadomości news:3lpkz2rhbw4f.dlg@piki.fixed...

    > a ja patrzy na ekran?

    wziąć się do roboty