  • 41. Data: 2005-12-30 17:10:03
    Temat: Re: Provident
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Skoro podpis zlozyla kochanka w imieniu zony to juz sam fakt podrobienia
    podpisu przez ta kochanke jest przestepstwem. Ja na miejscu tej zony
    zlozylabym zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa. Niech sobie kochanka
    nie mysli...
    Uzytkownik <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

  • 42. Data: 2005-12-30 17:11:30
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Aha i jeszcze jedno
    Z takim mezem to najlepiej i to jak najszybciej spisac intercyze, bo
    niewiadomo co jeszcze z ta kochanka wymysla.

  • 43. Data: 2005-12-30 17:19:29
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    > Hm, myślałem o dwóch możliwościach:
    > - nie ma żadnego podpisu kochanki, a po prostu jest to jakaś "linia
    > obrony" aby się wykręcić od spłacania (np. jak widać mąż z żoną są tutaj
    > skłóceni)
    > - podpisała żona, jeśli w ogóle cokolwiek trzeba było podpisywać, ale że
    > było to dawno, to zapomniała i zrzuca winę na męża i jego kochankę :)
    >
    > --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Dwie bardzo prawdobodobne sytuacje, ale to od kogo pochodzi podpis moga
    sprawdzic biegli z zakresu badania pisma ręcznego, pobiora wzory pisma od
    żony, męża i kochanki i wyjdzie na jaw kto złożył podpis.
    Jeśli dług nie zostanie spłacony to na bank Povident złoży zawiadomienie o
    popełnieniu przestepstwa do prokuratury, a dalej juz sprawdza co, jak i kto.