  • 1. Data: 2005-12-28 21:34:29
    Temat: Emerytura ktore lata do wyliczenia?
    Od: czerstwy <c...@o...pl>

    Czy dla kobiety ur. 07.10.1950 można przyjąć do wyliczenia emerytury
    lata 1971-1980 |pełne lata zatrudnienia

    - po tym okresie 6 lat urlop wychowawczy
    - 1987-2003 - KRUS
    - jako pracownik w ZUS od 1.11.2003 do 15.06.2005
    - zasiłek dla bezrobotnych do chwili obecnej

    Nie znam szczegółów ale z relacji wynika że w dokumencie o przyznanie
    emerytury zostało zaznaczone że do wyliczenia mają być przyjęte lata
    71-80. W decyzji wypisane jest, że do wyliczenia zostały użyte ostatnie
    10 lat. Czy może ktoś poradzić czy warto składać odwołanie? ewentualnie
    odesłać mnie do jakiejś podstawy prawnej mówiącej o tym?

    pozdrawiam
    czerstwy

  • 2. Data: 2005-12-28 22:16:23
    Temat: Re: Emerytura ktore lata do wyliczenia?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "czerstwy" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10 lat. Czy może ktoś poradzić czy warto składać odwołanie? ewentualnie
    > odesłać mnie do jakiejś podstawy prawnej mówiącej o tym?

    Nie w tej grupie, ale odpowiem. Nie może.
    Albo 10 kolejnych lat z ostatnich 20 przed przejściem na emeryturę, albo 20
    dowolnych lat z całego stażu.