  • 1. Data: 2012-06-15 13:11:28
    Temat: "Proszę prokuratory i sady"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
    Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
    zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
    jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2012-06-15 13:14:12
    Temat: Re: "Proszę prokuratory i sady"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jun 2012, Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
    > Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
    > zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
    > jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

    ...o, ledwo wysłałem i ten sam temat jest wałkowany w 1PR

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-06-15 14:44:30
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    > ...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
    > Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
    > zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
    > jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

    Prosić zawsze można. Taka wypowiedź nie ma charakteru prawnego. Poza tym
    wypowiedziana jest bardziej z ust - w tym momencie - polityka, niż
    organu administracji publicznej. I tak ją należy traktować. Pomijając,
    że dla jasności i większego komfortu pracy odbiorców tego komunikat
    lepiej byłoby, aby taka wypowiedź nie padała.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2012-06-15 15:02:57
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    > ...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
    > Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
    > zasady trójpodziału władzy, albo inaczej - czy minister
    > jest strona postępowania, choc przepisy tak nie stanowia?

    Na temat debilizmu Gowina jako MS nawet się nie będę wypowiadał. Po
    prostu szkoda słów. Gorzej po prostu nie mogło być

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2012-06-15 23:36:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-15 11:11:28 +0000, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > ...czyli cytat z ministra sprawiedliwosci.
    > Tak z ciekawosci - czy stosowanie takiej formy nie narusza
    > zasady trójpodziału władzy,

    A od kiedy sady (zakładam, że owocowe) są w władzach?
    ;)

    (no i te prokuratory też są takie bardziej nie teges...)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-06-16 00:06:13
    Temat: Re: Re: "Proszę prokuratory i sady"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jun 2012, Bydlę wrote:

    > A od kiedy sady (zakładam, że owocowe) są w władzach?
    > ;)

    Od reinstalacji, po której czcionki z ISO-fontami jeszcze nie oddłubałem
    i nie dorzuciłem :), wnoszę o łagodny wymiar kary!

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2012-06-16 00:26:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-15 22:06:13 +0000, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Od reinstalacji, po której czcionki z ISO-fontami jeszcze nie oddłubałem
    > i nie dorzuciłem :), wnoszę o łagodny wymiar kary!

    Na wniosek obrony oddalam zarzuty i zamykam posiedzenie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-06-16 21:15:51
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 15 Cze, 15:02, Sonn <c...@p...pl> wrote:

    > Na temat debilizmu Gowina jako MS nawet się nie będę wypowiadał. Po
    > prostu szkoda słów. Gorzej po prostu nie mogło być
    >
    > --
    > Sonn

    A co ten cytat ma wspólnego z Gowinem ??? Prokuratury i sądy prosił
    przecież Sikorski, nie Gowin.