    From: "Roman Durlak" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proszę! pomóż!Alimenty dla byłej żony?
    Date: Sun, 23 Jan 2005 22:49:55 +0100

    Pare lat wstecz zasądzono na korzyść byłej żony alimenty. Byłem ponownie
    żonaty i mieliśmy 2 córki aktualnej żony na wychowaniu. W sądzie
    usłyszałem, że nie mam obowiązku utrzymywać dzieci żony i zasądził alimenty
    dla byłej małżonki.Jakoś radziliśmy sobie do czasu mojej choroby, a od
    grudnia 2004 roku jestem rencistą. Na utrzymaniu mam żonę (bezrobotna) i
    córkę, ucząca się na studiach zaocznych, również bez pracy. Chcę założyć
    sprawę o zaniesienie obowiązku alimentacyjnego wobec byłej żony. Możę ktoś
    kompetentny podpowie mi, czy jest szansa wygrania sprawy? jak poprowadzić tę
    sprawę, aby nie ponieść kosztów, lub aby były jak najmniejsze! Diękuje za
    okazaną życzliwość . Jaabes