  • Data: 2005-01-24 16:39:52
    Temat: Re: Proszę! pomóż!Alimenty dla byłej żony?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błędem w Twoim rozumowaniu jest przyjęcie subiektywnego punktu widzenia.
    > Równie dobrze afrykański ojciec może powiedzieć, że na dziecko wystarczy
    > 10 zł miesięcznie - tyle wystarczy na 1 miskę mleka dziennie.
    >
    > Na szczęście polskie prawo uzależnia wysokość alimentów także od
    > sytuacji ojca. Dzięki temu ojciec rencista nie musi płacić aż tych 2
    > tysięcy, ale z drugiej strony ojciec milioner powinien zapewnić dziecku
    > życie dziecka milionera, a nie życie uśrednione.
    > Bo przecież dziecko nadal jest dzieckiem *swojego* ojca.

    zle mnie zrozumialas, ja bym nei zalowal na wyksztalcenie , sam bym
    oplacicl takie szloky
    ale sama przyznasz ze cel matki bylo by zabrac jak najwiecej kasy na swoje
    potrzeby.
    Dziecku nie jest potrzebny palac do zycia. Co innego wyksztalcenie, co
    innego zycie w luksusie.
    Jezeli nie pasuje dziecku zycie z matka moze mieszkac z ojcem czyz nie?

    Nie widzialbym uzaadnienia np aliomentow w wysokosci 100 tys, zl
    miesiecznie przy zarobkach
    2 mln miesiecznie u ojca, jezeli ty widzisz to mnie oswiec.

    P.