  • 1. Data: 2004-06-08 07:16:01
    Temat: Prosze pomoc , prawo lokatorskie
    Od: "arte-e-ek" <W...@i...pl>

    witam
    Prosze o wskazanie ( linki) miejsc , gdzie moge poczytac o prawach lokatorow
    prywatnych kamienic . Szukalem ale jakos chyba zle podchodze do sprawy .
    Interesuje mnie sposob naliczania czynszu . Czy powinin byc obnizony jesli
    "gazownia" zamknie w kamienicy gaz z przyczyny wadliwej istalacji gazowej w
    budynku . Znalazlem jedynie takie zdanie co do naliczania czynszu
    Graniczna wielkość 3% wartości odtowarzniowej obowiązywać będzie zgodnie z
    art.28 ust.3 ustawy z dnia 21 czerwca 2001r do dnia 31 grudnia 2004r i to
    co mnie najbardziej interesuje - Pamiętajmy, że czynsze powinny być
    zróżnicowane w zależności od położenia i standardu budynku.
    dzieki z gory za pomoc