  • 1. Data: 2004-06-07 22:03:09
    Temat: odwolanie od decyzji
    Od: "reff" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Kilka tygodni temu otrzymałem listem poleconym wezwanie do WKU ... zostało
    odebrane ... stawiłem się w terminie ..... pozwolili mi złożyć wniosek o
    o odroczenie z powodów osobistych
    niestety mam obawy zeby ze decyzja bedzie odmowna ( właściwie to dano mi to
    wyraznie do zrozumienia )
    ... o ile wiem przysluguje mi 14 dni od jej doręczenia na odwolanie się ....

    moje pytanie brzmi czy w ciągu tych 14 dni WKU moze mi wręczyć karte powołania .
    ... czy tez muszą z tym poczekać az mi uplynie termin odwolania ?

    jesli ktos moze mi doradzic i najlepiej wskazac podstawe prawna ...
    byl bym bardzo wdzieczny ...

    Z oczywistych wzgledow zalerzy mi na maksymalnym odciagnieciu w czasie momentu w
    ktorym zostanie mi wręczony bilet ....

  • 2. Data: 2004-06-07 22:31:33
    Temat: Re: odwolanie od decyzji
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "reff" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Z oczywistych wzgledow zalerzy mi na maksymalnym odciagnieciu w czasie
    momentu w
    > ktorym zostanie mi wręczony bilet ....

    nie powiem czym mi te "oczywiste wzgledy" pachna

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-06-08 10:47:48
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    reff <r...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    Generalnie rozumiem, ze nie przysluguje Ci juz odroczenie z tytulu
    pobierania nauki etc. Wezwanie do WKU tradycyjnie w takich sytuacjach
    polega zwykle na uzupelnieniu ewidencji. Zgodnie z tym co napisales
    zlozyles wniosek o odroczenie sluzby wojskowej. I slusznie, ale mam
    nadzieje, ze zasadnie go umotywowales. Teraz musisz czekac na odpowiedz.
    Do czasu otrzymania odpowiedzi nie dostaniesz biletu. W momencie kiedy
    otrzymasz odpowiedz odmowna, bilet do wojska powinien zostac doreczony
    do Ciebie w ciagu 90 dni. Generalnie mozesz sie starac o ponowna
    weryfikacje przed komisja lekarska, o zmiane kategorii zdrowia, ale jest
    to trudne, poza tym musialbys sie legitymowac faktycznie choroba, ktora
    uniemozliwia Ci odbycie sluzby wojskowej.
    W momencie gdy odrzuca Twoj wniosek o odroczenie sluzby wojskowej,
    mozesz sie odwolac do Wojewodzkiego Sztabu Wojskowego, a gdy ten
    podtrzyma decyzje (oczywisice Twoje odwolanie naprawde musi byc
    porzadnie umotywowane) mozesz zaskarzyc te decyzje do NSA. W momencie
    gdy otrzymasz juz bilet z wyznaczona data zgloszenia sie do jednostki
    wojskowej i z okreslona jednostka, rowniez mozesz zlozyc odwolanie od
    tej decyzki do szefa WSzW, a pozniej zaskarzyc te decyzje do NSA.( w
    kazdym przypadku musisz sie podeprzec dobrymi argumentami.)
    Zastrzegam, ze nie znalazlem podstawy prawnej w postaci rozporzadzenia
    czy ustawy, wiec moge byc w bledzie.
    --
    --Sol.
    "standing in the rain...twisted and insane.

  • 4. Data: 2004-06-08 21:17:14
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > <cut>
    > momentu w
    >
    > nie powiem czym mi te "oczywiste wzgledy" pachna

    Moje oczywiste wzgledy to :
    wzglad na ... strate pracy ... strate mozliwosci nadrobienia zaleglosci w
    studiach .... i wzglad na wywrucenie do gory nogami z trudem ukladanego zycia

    mnie wlasnie tym to pachnie drogi panie

    ot co