  • 1. Data: 2004-06-08 07:23:52
    Temat: Zwolnienie z pracy a urlop.
    Od: "News" <j...@d...pl>

    Witam.

    Przeszukałem google, ale nie uzyskałem dokładnych info.

    Dostałem wypowiedzenie z pracy. Z racji, że pracuje już 5 lat i mam uwowę na
    czas nieokreślony przysługuje mi 3 miesięczny okres wypowiedzenia, 3 dni
    urlopu na poszukiwanie pracy i 2 krotna odprawa.
    Wypowiedzenie dostałem dnia 31.04 i w tym dniu przysugiwał mi urlop w
    wysokości 20 dni. Dnia 01.05 urlop zwiększa się do 26 dni z racji że moje
    zatrudienie rozpoczołem własnie 01.05.

    Mam zamiar prcować do końca swoich dni w tej pracy - nie wykorzystywać
    urolpu, zamierzam wiziąść kase - ekwiwalent.

    Pytania:
    1) Czy pracodawca może wysłać mnie na "przymusowy" urolp?
    2) Czy mogę odmówić pójścia na urolp?
    3) Czy i za ile dni dostanę ekwiwalent? (proporcjonalnie za 20 dni? czy za
    26 dni?)

    Z poważaniem
    JarekG

  • 2. Data: 2004-06-08 09:23:09
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy a urlop.
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 8 Jun 2004 09:23:52 +0200, na pl.soc.prawo, News napisał(a):

    > Pytania:
    > 1) Czy pracodawca może wysłać mnie na "przymusowy" urolp?
    tak

    > 2) Czy mogę odmówić pójścia na urolp?
    nie

    > 3) Czy i za ile dni dostanę ekwiwalent? (proporcjonalnie za 20 dni? czy za
    > 26 dni?)
    za 26 dni

    poczytaj kodeks pracy art.167.1
    --