  • 1. Data: 2004-06-07 20:58:08
    Temat: Wlamanie na gg
    Od: "Art" <l...@o...pl>

    Witam, jest taka sytuacje ze jakis czlowiek sie wlamal na gg kolegi, nie
    wiem czy znal haslo czy je jakos zlamal, i teraz glupoty wypisuje. Czy to
    jest przestepstwo ? Czy mozna cos z tym zrobic znajac IP tego typa? Z góry
    dziękuję za odpowiedź.

    pozdrawiam

    ART

  • 2. Data: 2004-06-07 21:10:22
    Temat: Re: Wlamanie na gg
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Art napisał:

> [...]
    > jest przestepstwo ? Czy mozna cos z tym zrobic znajac IP tego typa? Z góry

    juz o tym bylo... poczytaj archiwum

    --
    Janek Bohatyrowicz