  • 1. Data: 2004-06-07 22:37:46
    Temat: zastrzeżenie nazwy
    Od: "Sullivan" <a...@s...domena>

    jeśli NTG to przepraszam ale nie wiem gdzie pisać :)

    Pytanie moje brzmi: jak zastrzec nazwę np. firmy abym był jej jedynym
    właścicielem w tym kraju.
    czy długo to trwa? jakie trzeba spełniać wymagania i ile orientacyjnie to
    kosztuje (warszawa)

    Pozdrawiam
    Sullivan

  • 2. Data: 2004-06-07 22:49:50
    Temat: Re: zastrzeżenie nazwy
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Pytanie moje brzmi: jak zastrzec nazwę np. firmy abym był jej jedynym
    > właścicielem w tym kraju.
    > czy długo to trwa? jakie trzeba spełniać wymagania i ile orientacyjnie to
    > kosztuje (warszawa)

    http://www.netlaw.pl/uslugi.htm

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-06-08 08:18:45
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Pytanie moje brzmi: jak zastrzec nazwę np. firmy abym był jej jedynym
    > właścicielem w tym kraju.
    > czy długo to trwa? jakie trzeba spełniać wymagania i ile orientacyjnie to
    > kosztuje (warszawa)

    Nalezy zastrzec w Urzedzie Patentoweym nazwe handlowa lub znak towarowy

    Fantom

  • 4. Data: 2004-06-08 10:12:58
    Od: Magda<p...@n...pl>

> [...]
    jedynym
    > właścicielem w tym kraju.
    > czy długo to trwa? jakie trzeba spełniać wymagania i ile orientacyjnie

    Najlepiej poproś o pomoc rzecznika patentowego...

    -> http://usenet.pomocprawna.info