    From: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sory że nudzę
    Date: Wed, 17 Sep 2008 10:55:59 +0000 (UTC)

    Wczoraj napisałem do niego coś takiego

    Cześć XXX
    więc po 1 od niedzieli nie wchodzę na forum
    podaje nik z forum XXX morzesz go skasować
    mogę też podać ip [proxy ale chyba są zmienne
    po 2 rozmawiałem z moim adminem mam cię za wszystko przeprosić a poskończeniu
    tej rozmowy defunitywnie zablokować

    Mam tylko jedną prośbę nie zgąłszaj tego na pilicje
    nie zgłosisz tego

    Jak chcesz morzesz napisać skarge do mojego admina

    prawdopodobnie muj admin wyłaczy mnie z netu na 2 tygodnie

    numer gadu gadu admina moge podać

    jeszcze raz za wszystko przepraszam
    czy też nie mogę wchodzić na irca
    i mam poważne pytanie czy nie zgłosisz tego na policje itd

    Jeszcze raz przepraszam
    od niedzieli jestem bardzo nerwowy itd

    żadnej odpowiedzi itd

    1- Czy to jest zwykłe zastraszanie ?
    2- Czy to jest zwykła pyskówka

    Co będzie jak złoży sprawę przeciwko mnie
    co mi grozi
    jak traktują osoby niepełnosprawne w sądzie

    3- Czy prosić o pomoc admina
    4- może jest jakaś osoba która dobrze się zn ana prawie i by się skontaktowałą
    ze mną
    podaje mój numer gadu gadu 3181428
    5- o może najlepiej to olać totalnie i nie wracać do tego tematu
    6- a moze chodzi im o to żeby mnie postraszyć zastraszyć i wytrącić z normy

    Sory ze truję