  • 1. Data: 2002-06-06 05:40:51
    Temat: Proszę o poradę
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    głupia jest sprawa - dotyczy wypłaty odszkodowania z tytułu kradzeży -
    z AC

    1) 4 V 2002 ukradziono mojej żonie samochodzik - peudgeot 405 1.9 GRD '
    1991 rok produkcji
    zgłosiła na policję , prtzyjechali , oglądali , potem zeznania , potem
    zawiozłem ją z policjantem na miejsce zdarzenia - policjant powiedział
    ,żeby nie biec od razu do PZu , bo może się auto znajdzie , żeby dać im
    ze 3 tygodnie , bo czasem jakieś smarki biora auto żeby się przejechać
    i zostawiają gdzieś na parkingu nawet , albo rozwalone w rowie , albo
    coś takiego

    tak zrobiliśmy , policja przysłała kwitek ,że wszczyna dochodzenie ,
    ale potem się nie odezwali , więc stwierdziliśmy , że już mija miesiąc -
    zgłaszamy , bo nadziei już nie ma

    4 06 -w pn poszliśmy zgłosic , a okazuje sie ,że kradzież trzeba zgłosić
    w ciągu 24 godzin !!!!

    i stąd potrzebuję jakowejś pomocy - bo papiery dostali , a mogą nie
    chcieć wypłacic

    napisaliśmy oświadczenie , o dobrych radach policmajstra , ale jakoś mam
    złe przeczucia

    Co robić więcej ????

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-06-06 06:09:08
    Temat: Re: Prosze o porade
    Od: "gregory" <...@...A>

    Nie odpowiem ci na twoje pytanie ale wiem , ze ta kwestia byla poruszana
    nizej lub na pl.misc.samochody.
    Natomiast mam pytanie gdzie i w jakiej firmie mozna oplacic AC na samochód
    starszy niz 10 lat i jakie sa oplaty?

    pozdrawiam i zycze powodzenia
    grzegorz

  • 3. Data: 2002-06-06 06:12:04
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    no właśnie stamtąd dostałem list żeby napisać Tu

    Andrzej

    auto miało akurat 10 lat w dniu wykupienia polisy

  • 4. Data: 2002-06-06 14:15:07
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej KaYmierczak" <a...@z...bydgoszcz.pl> napisał w
    wiadomości news:3CFEFD34.FA00BAAF@zeto.bydgoszcz.pl...
    > no w3aonie stamt1d dosta3em list ?eby napisaa Tu
    [...]

    A moze za kompletnie skaszanioną konfigurację czytnika zostałeś tu
    skierowany :-/
    Popraw proszę, bo czytać sie nie da...

    --
    TOM
    The Bastard -> LAN/MAN Admin From Hell

  • 5. Data: 2002-06-07 06:04:49
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    Tomasz Slaski napisał(a):

> [...]
    > [...]
    >
    > A moze za kompletnie skaszanioną konfigurację czytnika zostałeś tu

    no mam nadzieję , że dobrze

    a wracając do meritum ???

    Andrzej