  • 1. Data: 2002-06-05 22:38:41
    Temat: przedawnienie mandatu????
    Od: "Kokosz" <k...@p...fm>

    Dostałem mandacik i podpisałem go, ale nie wiem czy płacić. czy mandat za
    nadmierną jazdę ulega przedawnieniu?

  • 2. Data: 2002-06-06 06:06:06
    Temat: Re: przedawnienie mandatu????
    Od: "gregory" <...@...A>

    Z tego co ja wiem to jeżeli przyjąłeś mandat to ulega on przedawnieniu po
    upływie 5 lat,
    natomiast jeżeli nie przyjąłbyś mandatu i sprawa trafiłaby do sądu to takie
    postepowanie ulega przedawnieniu po upływie lat 3.

    pozdrawiam
    grzegorz król

  • 3. Data: 2002-06-06 06:56:25
    Od: lutek <n...@n...polska>

    On Thu, 6 Jun 2002 08:06:06 +0200, "gregory" <...@...A> wrote:

> [...]
    >natomiast jeżeli nie przyjąłbyś mandatu i sprawa trafiłaby do sądu to takie
    >postepowanie ulega przedawnieniu po upływie lat 3.

    a z tego co ja słyszalem to moga wznowic postepowanie przed uplywem 5
    lub 3 lat i tak bez konca.

    lutek...

  • 4. Data: 2002-06-06 21:32:15
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik lutek <n...@n...polska> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:u...@4...com..
    .

    > a z tego co ja słyszalem to moga wznowic postepowanie przed uplywem 5
    > lub 3 lat i tak bez konca.
    >

    > lutek...

    Takie "szlyszalem" zawsze mija sie z prawda. Jakis
    czas temu dokladnie opisalem instytucje przedawnienia wykroczenia i wykonania
    kary grzywny orzeczonej mandatem. Jak chcecie dobrze wiedziec radze
    sprawdzic w archiwum...
    Konrad G.