  • 1. Data: 2002-06-06 05:40:20
    Temat: Autem do Niemiec-o czym musze pamietac?
    Od: "Trybik" <m...@w...pl>

    Witam grupowiczow,
    mam zamiar po raz pierwszy wyjechac wlasnym autem do Niemiec w odwiedziny i
    w zwiazku z tym mam pytanie, co trzeba zrobic, spelnic wymogi prawne by bez
    przeszkod tam wyjechac, od naklejki PL, domyslam sie, ze "zielona karta",
    itd. Czy moje nowe prawko "laminowane" bedzie tam akceptowane? Jakies ogolne
    wskazowki dla kierowcy-turysty, ktory podaza do jednego celu, by odwiedzic
    znajomych.

    Dzieki za informacje - Trybik