  • 11. Data: 2010-03-14 13:11:19
    Temat: Re: Proszę o pomoc w sprawie dotyczącej prawa spadkowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:
    > xxx xxx napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Dwie rzeczy:
    > 1. przyjac z dobrodziejstwem inwentarza i
    > 2. zadbac o ogloszenia w prasie wzywajace do zglaszania ewentualnych roszczen.
    >
    > Szczegoly uzyskac mozna u adwokata specjalizujacego sie w sprawach spadkowych.
    >
    > BTW: czy mi sie tylko zdaje, ze ewentualne roszczenia dotyczace kredytow
    > wzietych bez zgody wspolmalzonka moga byc sciagane wylacznie z majatku
    > osobistego, a nie ze wspolnego? Znaczy sie: mieszkanie byloby bezpieczne.

    jak żyła.
    spadek jest do rozdrapania w całości.

  • 12. Data: 2010-03-14 13:14:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Skarb państwa nie jest spadkobiercą ustawowym już gdzieś o 20 lat.

    no dobra gminie. a jak sie gminy nie da ustalic to skarbowi państwa.

    na jedno wychodzi.

  • 13. Data: 2010-03-19 21:18:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > na jedno wychodzi.

    Tylko dla ciebie. Inni rozróżniają gminy i skarb państwa.

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2010-03-19 21:33:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Tylko dla ciebie. Inni rozróżniają gminy i skarb państwa.

    a co to zmienia w tej sprawie?

  • 15. Data: 2010-03-19 21:55:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > a co to zmienia w tej sprawie?

    Np. strony postępowania i wiele innych rzeczy.

    --
    @2009 Johnson