  • 1. Data: 2010-03-13 05:40:01
    Temat: Dzaiłalność firmy Cypryjskiej a Polskie prawo
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Mam pytanie dotyczące firmy Cypryjskiej prowadzącej serwis internetowy
    zainstalowany na serwerach po za granicami Polski .

    Co się dzieje jeżeli prowadzona przez tą firmę działalność wymaga w Polsce
    dodatkowych pozwoleń?

    Czy urzędy mają możliwość zrobienia czegoś z taką firmą na przykład zmusić do
    spełnienia Polskich norm ?

    Czy jest szansa na ukaranie takiej firmy?

  • 2. Data: 2010-03-13 09:31:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    napisal:
    > Co się dzieje jeżeli prowadzona przez tą firmę działalność wymaga w Polsce
    > dodatkowych pozwoleń?

    Firma moze polskie prawodawstwo spuscic do niszczarki.

    > Czy urzędy mają możliwość zrobienia czegoś z taką firmą na przykład zmusić do
    > spełnienia Polskich norm ?

    Nie.

    > Czy jest szansa na ukaranie takiej firmy?

    Praktycznie nie. Teoretycznie mozna firme pozwac przed sadem cypryjskim,
    ale jezeli nie narusza tamtejszego prawa, to sedzia wniosek oddali.
    Z tej wscieklosci bezradnych biurw wzial sie pomysl blokowania dostepu
    do wyselekcjonowanych stron. Taki bardzo chinski w swej istocie pomysl.
    Totalitaryzm demokratyczny juz stuka do drzwi...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-13 17:32:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@W...gazeta.pl pisze:
    > Mam pytanie dotyczące firmy Cypryjskiej prowadzącej serwis internetowy
    > zainstalowany na serwerach po za granicami Polski .

    Mam pytanie: jesteś imigrantem, że nie znasz zasad pisowni przymiotników
    oraz nie wiesz, że "poza" to w tym przypadku jedno słowo?

    > Co się dzieje jeżeli prowadzona przez tą firmę działalność wymaga w Polsce
    > dodatkowych pozwoleń?

    A co się dzieje, jeśli ty - żyjąc w Polsce - nie przestrzegasz np. zasad
    szariatu, hmm? Co może zrobić jakiś idiota ze Zjednoczonych Emiratów
    Arabskich, jak mu się nie podoba, że w polskiej telewizji zobaczył Polkę
    chodzącą bez przyzwoitki po polskich ulica i to z odsłoniętą twarzą?

    > Czy urzędy mają możliwość zrobienia czegoś z taką firmą na przykład zmusić do
    > spełnienia Polskich norm ?

    ROTFL

    > Czy jest szansa na ukaranie takiej firmy?

    Pomyśl. To nie takie trudne.

  • 4. Data: 2010-03-13 20:44:46
    Temat: do mądrusia AL
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    > Arabskich, jak mu się nie podoba, że w polskiej telewizji zobaczył Polkę
    > chodzącą bez przyzwoitki po polskich ulica i to z odsłoniętą twarzą?

    Człowieczku nie odpowiedziałeś na żadne pytanie, i popisałeś się no właśnie
    nie wiadomo czym, jak nie wiesz to nie pisz bo dostaniesz kociej mordy.

    A od mojej ortografii to się odpi...

  • 5. Data: 2010-03-13 20:49:16
    Temat: Re: do mądrusia AL
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@N...gazeta.pl pisze:

    > Człowieczku nie odpowiedziałeś na żadne pytanie, i popisałeś się no właśnie

    Odpowiedziałem. Ale ty widać jesteś zbyt tępy, żeby ją zrozumieć.

  • 6. Data: 2010-03-13 21:13:55
    Od: " " <m...@g...pl>

    tępy to jesteś ty

    spadaj z tego wątku bo i tak niczego nie wnosisz i sprzedawaj swoje mądrości
    ale nie w tym wątku

  • 7. Data: 2010-03-13 21:39:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...pl pisze:
    > tępy to jesteś ty

    Mówisz? To dlaczego dla mnie oczywiste jest że zagraniczna firma
    działająca za granicą może mieć w nosie polskie prawo, a ty nie jesteś w
    stanie tego pojąć?

    > spadaj z tego wątku bo i tak niczego nie wnosisz i sprzedawaj swoje mądrości
    > ale nie w tym wątku

    Wolny usenet - możesz mi nafiukać ;->

  • 8. Data: 2010-03-13 23:10:03
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Co ma polskie prawo do tego ze pies zesral sie na glownej ulicy nowego
    jorku ?

  • 9. Data: 2010-03-13 23:38:30
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Człowieczku nie odpowiedziałeś na żadne pytanie,
    [cut]

    jak nie, jak tak
    trzeba tylko przeczytac
    no moze jeszcze zrozumiec...