  • 21. Data: 2009-07-08 04:56:21
    Temat: Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Orange :)" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4a531939@news.home.net.pl...

    > Nie słuchaj go! ;]

    Sądzisz tłumoku, że w sprawie brak jest notatki sporządzonej na miejscu,
    potwierdzającej stan faktyczny??
    Dorośnij.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2009-07-08 10:08:19
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <h318tq$1uko$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

    > Sądzisz tłumoku, że w sprawie brak jest notatki sporządzonej na miejscu,
    > potwierdzającej stan faktyczny??
    > Dorośnij.
    ty łomoku! ;)
    "Policjant" stwierdził to, co jego waski rozumek mu podpowiedział,
    i przeciw czemu biedny "łamiacy przepisy" nie zaprotestował.
    Prawda i rzeczywistośc rzadko sa zgodnie z rzeczywistościa
    zapisywane na _policyjnych_ notatkach.
    Zdecydowanie częściej sa od poczatku
    dopasowywane do wymyslonej ad hoc rezyserii
    Trzeba być bardzo opanowanym na miejscu zdarzenia, i zdecydowanie
    protestować przeciw mataczeniu,
    i tylkio wtedy jest szansa na realne odtworzenie
    rzeczywistości, Ty maluczki bezwarunkowy popieraczu policyjnych łomotków.

    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 23. Data: 2009-07-08 11:03:45
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > "Policjant" stwierdził to, co jego waski rozumek mu podpowiedział,

    Oczywiście. Dodaj, że działał w grupie zorganizowanej we współpracy z
    "zablokowanym" właścicielem auta który ich wezwał.
    No popatrz jaka ochydna zmowa;)
    Czy twoja tępota wynika z jakiejś choroby?
    No ale EOT bo nie będę się z koniem kopał.

  • 24. Data: 2009-07-08 11:21:24
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 5 Lip, 08:00, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:

    > Nieprawidłowe parkowanie zakończyło się karą. Gdzie tu iesprawiedliwość??

    Skoro ten drugi samochod byl zaparkowany prawidlowo, to parkujac za
    nim mial chyba dopuszczalna odleglosc od skrzyzowania.

  • 25. Data: 2009-07-12 16:04:45
    Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl>

    W artykule <h31uem$2lph$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

    > Czy twoja tępota wynika z jakiejś choroby?

    Martw sie mołocie o SWOJĄ tępotę.
    Masz z nia zapewne wystarczająco dużo zajęcia.

    Nie ja jeden (choć pochwałę sobie musze przyznać- za szybkość w
    rozpoznaniu twego (jak mniemam - zawodowego) skrzywienia)
    stwierdziłem na tej grupie, że do bezstronnych "pisaczy",
    jesli chodzi o działania policji -nie należysz.

    Wyraźnie sie zaznacza wyjątkowa twoja sympatia i zrozumienie dla
    "biednych policyjnych żuczków"
    a te "żuczki', jak te znane żuczki gnojaki, też często są uwalane gnojem.
    Szkolenia nic nie dają.....
    z osiedlowego cwaniaczka nie wyrośnie uczciwy i rzetelny policjant.
    To tałatajstwo trzeba na pustynię wyciągnąc na 40 lat, i dopiero
    wtedy ich szkolić na prawdziwych, uczciwych policjantów.

    Przykład?
    Np. dzisiajszy wyskok słupskich policjantów (reportaż TVN g. 17.30 )

    > No ale EOT bo nie będę się z koniem kopał.
    I versa vice.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga

  • 26. Data: 2009-07-12 16:09:20