  • 11. Data: 2009-07-05 08:46:09
    Temat: Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nieprawidłowe parkowanie zakończyło się karą. Gdzie tu iesprawiedliwość??

    nie nie, to bylo inaczej.

    nieprawidlowe parkowanie innego samochodzu nie zakonczylo sie kara

    Icek

  • 12. Data: 2009-07-05 12:21:15
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    A politycy to złodzieje ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2009-07-06 07:45:35
    Od: toja <t...@o...pl>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A politycy to złodzieje ;)

    A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby
    przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

  • 14. Data: 2009-07-06 12:20:34
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    Icek pisze:

    > albo zaparkowales albo nie. Jak nie to szukasz dowodow twojej niewinnosci
    > np. wskazujac kto zaparkowal. Jak zaparkowales to placisz sianko i zostaje w
    > pamieci nie parkowac blizej jak 10 metrow do pasow/skrzyzowania czy
    > przystanku.

    dowodów niewinności ? nie powinno być przypadkiem dowodów winy ze strony
    oskarżającego ?

    K.M.

  • 15. Data: 2009-07-06 12:47:28
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 3 Jul 2009 21:39:16 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Bo może nie było potrzeby, nie jest to obligatoryjne.

    W sytuacji stwarzającej zagrożenie nie ma obowiązku odholowania?
    A chyba taką jest parkowanie w odległości mniejszej niż 10m od
    skrzyżowania?

  • 16. Data: 2009-07-06 12:49:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > W sytuacji stwarzającej zagrożenie nie ma obowiązku odholowania?
    > A chyba taką jest parkowanie w odległości mniejszej niż 10m od
    > skrzyżowania?

    A dlaczego tak z automatu?
    Z automatu za to to jest mandat, zagrożenie ocenia policjant. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-07-06 12:53:17
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "toja" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby
    > przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

    Idź na całość-wszyscy przestrzegają wszystkie przepisy.

  • 18. Data: 2009-07-06 18:34:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > dowodów niewinności ? nie powinno być przypadkiem dowodów winy ze strony
    > oskarżającego ?

    raczysz zartowac? W polsce ??

    Domniemanie niewinnosci to czysta fikcja.

    Icek

  • 19. Data: 2009-07-06 18:37:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A policja zawsze przestrzega przepisów. I nikt nigdy nie widział, żeby
    > przekraczali prędkość. W mieście zawsze 50km/h. LOL

    taaaa, jak nagralem moment gdy policja popelnia przestepstwo (nie wykroczenie) to
    nagle znalazlo sie 7 swiadkow policjantow ktorzy
    stwierdzili ze to nie prawda. Na to ja dostarczylem nagranie. Niestety nagranie nie
    bylo wystarczajacym dowodem gdy przeciw nagraniu
    zeznalo 7 policjantow i jedna straszak miejska. Pani prokurator chce mi postawic
    zarzut skladania falszywych zeznan, manipulowania
    nagraniem i powiadamiania o niepopelnionym przestepstwie.

    Icek

  • 20. Data: 2009-07-07 09:45:29
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <h2nmd3$am0$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

    > Nie podobno i rzekomo . Policjant na bank to stwierdził.

    Nie słuchaj go! ;]
    NOSTRADAMUS to policjant, który "łapką łapkę myje"

    Znakomita wiekszość "dyskutantów" na tej grupie nie udzieli ci
    _prawdziwej_ odpowiedzi.(zaznaczam -wiekszośc, nie znaczy to że 100%)

    Licz na to, ze na 100% poprą "władzę", takze i w takim przypadku,
    gdy władza ewidentnie leci w ciula.

    --
    Pozdr.