  • 41. Data: 2007-04-22 08:57:24
    Temat: Re: Proszę o informację.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f0f6jv$p5k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że problemem wątku jest zupełnie co
    > innego i brak tego jednego słowa nie powinien mieć żadnego znaczenia.

    zgadza sie, tak samo jak brak tej informacji w twoim poscie niczego by nie
    zmienil, a skoro ja tam bez powoduiesciles to... :)

  • 42. Data: 2007-04-22 10:40:04
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Dziękuję bardzo, właśnie takie informacje rozwiązują mój problem.

    Pozdrawiam.

  • 43. Data: 2007-04-22 15:32:37
    Od: "muffled" <o...@o...eu>

    Szczepan wrote:

    > Nie wiem czy wiesz :D (ciekawe stwierdzenie), ale jeżeli teraz
    > zabrałbym żonę i dziecko do Anglii i zarejestrował z nią jako
    > bezrobotny poszukujący pracy to dziecko automatycznie dostaje opiekę
    > socjalną około 75 funtów tygodniowo. Na tamte warunki, bo nie ma co
    > przeliczać na polskie (ok 400 zł ;-)), wystarcza spokojnie na
    > pieluchy, jedzenie, witaminy, lakarza, ubrania i jeszcze jakąś
    > zabawkę dla dziecka. Oczywiście pod warunkiem, że wszystkie te
    > pieniądze są dla dziecka, starzy niech się martwią o siebie :).

    ktos cie zdrowo biedaku naklamal - po pierwsze nie mozesz zarejestrowac
    sie jako bezrobotny, bo wlasciwie czegos takiego nie ma, jesli mowisz o
    zasilku dla bezrobotnych w Anglii to trzeba juz tutaj rok pracowac
    (liczac od daty rejestracji w WRS) i jest to max jakies 50 funtow na
    tydzien - ale nie ma to nic wspolnego z dziecmi
    owszem na dzieci otrzmuje sie dodatek, niezaleznie od dochodow ale jest
    to raptem 20 funtow na dziecko na tydzien a 20 funtow jak masz dzieci to
    naprawde jest jedno wielkie gowno, bilet do zoo kosztuje 35
    jest jeszcze oczywiscie WTC i to jest troche wiecej niz 75 funtow na
    tydzien, ale zalezne to jest od dochodow i trzeba spelnic duzo
    warunkow - nie wiecej niz 12k na rok dla jedej osoby lub 16k dla pary,
    praca co najmniej 16 godzin w tygodniu, praca co najmniej od 3 miesiecy
    (legalna) w UK, brak dziur w zatrudnieniu itp

    tak wiec zapraszam skoro taki miod tu w Anglii jest

  • 44. Data: 2007-04-22 21:22:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem czy wiesz :D (ciekawe stwierdzenie), ale jeżeli teraz zabrałbym
    > żonę i dziecko do Anglii i zarejestrował z nią jako bezrobotny poszukujący
    > pracy to dziecko automatycznie dostaje opiekę socjalną około 75 funtów
    > tygodniowo. Na tamte warunki, bo nie ma co przeliczać na polskie (ok 400
    > zł ;-)), wystarcza spokojnie na pieluchy, jedzenie, witaminy, lakarza,
    > ubrania i jeszcze jakąś zabawkę dla dziecka. Oczywiście pod warunkiem, że
    > wszystkie te pieniądze są dla dziecka, starzy niech się martwią o siebie
    > :). Tak potraktowałoby mnie i moje dziecko obce Państwo, a w Polsce mają

    no więc moje doświadczenie z sądownym odzyskiwaniem należności (sporo
    większych niż dwie wypłaty twojej żony) wskazuje że czesto lepiej sobie
    odpuścić.

    Mieszkanie sprzedaj teraz jest boom będziesz miał forse na dobry start w
    normalnym kraju

  • 45. Data: 2007-04-23 23:36:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szczepan wrote:

    > Czy naprawdę Państwo polskie jest tak słabe, żeby nie móc poradzić sobie
    > z takimi osobami, ze znalezieniem ich i wyegzekwowaniem należności? Czy

    Ale państwo polskie nie jest stroną w tym ewidentnie cywilnym sporze.

    Nie pitol więc tanią demagogią.

  • 46. Data: 2007-04-23 23:38:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szczepan wrote:
    > Faktycznie przepraszam. Powinno być "Jedynym oficjalnym źródłem dochodu".
    > Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że problemem wątku jest zupełnie co
    > innego i brak tego jednego słowa nie powinien mieć żadnego znaczenia.

    Aaa, czyli okradasz państwo! ;->