  • 1. Data: 2007-04-20 23:25:49
    Temat: Adwokat
    Od: "A_@@" <s...@p...onet.pl>

    czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedyś ?

  • 2. Data: 2007-04-21 05:48:11
    Temat: Re: Adwokat
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "A_@@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedy? ?

    A czy człowek moze byc przekupny ?
    "Kazik spiewal: "nie przekupnych nie ma "

  • 3. Data: 2007-04-21 11:40:41
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    A_@@ napisał(a):
    > czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedyś ?

    naprawde jestes tak naiwny??
    adwokaci sa tacy sami jak lekarze, dziennikarze, politycy, rzeznicy
    itp. itd.

    Osoba godna zaufania jest taka ze wzgledu na swoje wlasciwosci, a nie
    zawod ktory wykonuje. Sa ludzie i ludziska.

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 4. Data: 2007-04-22 19:22:06
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedyś ?

    Zupełnie "przypadkiem" jeszcze we wtorek nie powiadomił o rozprawie
    apelacyjnej, która była wyznaczona na czwartek. Ale zapewniał gorąco, że w
    środę na pewno by powiadomił.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2007-04-22 21:12:44
    Od: Michał <b...@s...com>

    A_@@ napisał(a):
    > czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedyś ?

    W moim przypadku absolutnie nie. Gdybym tylko na nim polegał, jeśli
    chodzi o obsługę prawną, to bym chyba chodził do sądu jak baran na rzeź.
    Z pewnością trzeba:
    - każdemu patrzeć na ręce;
    - sprawdzać czy zapoznali się z aktami; absolutnie nie wystarczą
    zapewnienia typu "ależ oczywiście, przejrzałem, sprawa do wygrania";
    - PODPISAĆ UMOWĘ Z WYSZCZEGÓLNIENIEM ZAKRESU USŁUGI;
    - wziąć fakturę.

    Napiszę tak - po swoich doświadczeniach jestem bardziej skłonny uważać
    adwokatów jako zdecydowanie bardziej nieuczciwych a do tego bezczelnych
    i aroganckich, niż mogłoby to wynikać ze średniej dla całego społeczeństwa.

    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-04-23 05:17:15
    Od: stern <s...@0...pl>

    Michał napisał(a):

    > Napiszę tak - po swoich doświadczeniach jestem bardziej skłonny uważać
    > adwokatów jako zdecydowanie bardziej nieuczciwych a do tego bezczelnych
    > i aroganckich, niż mogłoby to wynikać ze średniej dla całego społeczeństwa.

    Twoja niesprawiedliwia opinia jest absolutnie sprzeczna ze zdaniem tego
    środowiska na własny temat.
    A poza tym adwokaci to zawod zaufania publicznego i to przeważnie
    klienci do niech nie dorastają ;)
    BP, NMSP

  • 7. Data: 2007-04-23 08:36:38
    Od: Michał <b...@s...com>

    stern napisał(a):
    > Twoja niesprawiedliwia opinia jest absolutnie sprzeczna ze zdaniem tego
    > środowiska na własny temat.
    > A poza tym adwokaci to zawod zaufania publicznego i to przeważnie
    > klienci do niech nie dorastają ;)

    A to już umieścili w Kodeksie Etycznym, że krytyka, ocena kompetencji
    i działań jest nieetyczna i nie jest brana pod uwagę? Powinni, jeśli
    chcą być konsekwentni.

    :)

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-04-23 12:21:54
    Od: stern <s...@n...to>

    Michał napisał(a):

    > A to już umieścili w Kodeksie Etycznym, że krytyka, ocena kompetencji i
    > działań jest nieetyczna i nie jest brana pod uwagę? Powinni, jeśli chcą
    > być konsekwentni.

    Radcowie prawni podjęli uchwałę, że branie udziału w rankingach jest
    sprzeczne z zasadami etyki (516/2006 - bodajże).

    W rankingu Rz-plitej wygrała kancelaria adw. i r. pr.
    Ale to pewnie adwokaci przekazywali informacje.