  • 1. Data: 2003-11-21 11:25:21
    Temat: Prosba o rozporzadzenie
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Witam

    Strona sejmu strajkuje, a ja dosc pilnie potrzebuje pewnego
    rozporzadzenia: Dz.U. Nr 187, poz 1829 z dnia 4.11.2003 rok.

    Ma moze ktos dostep do Lexa lub z innego zrodla bylby sklonny udostepnic
    mi ww. tekst?

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p

  • 3. Data: 2003-11-21 11:29:16
    Temat: Re: Prosba o rozporzadzenie
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    tam znadziesz, sprawdzilem, odszukalo sie w 2 sec

  • 2. Data: 2003-11-21 11:29:16
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-11-21 11:30:06
    Od: "Kasia Mikolajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Uzytkownik "lukasz_p" <l...@W...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > rozporzadzenia: Dz.U. Nr 187, poz 1829 z dnia 4.11.2003 rok.
    >
    > Ma moze ktos dostep do Lexa lub z innego zrodla bylby sklonny udostepnic

    www.abc.com.pl
    po lewej "serwis", na górze "publikatory" i dalej sobie na pewno poradzisz!
    pzdr
    Kasia

  • 5. Data: 2003-11-21 11:55:51
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik kwizak napisał:

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    > tam znadziesz, sprawdzilem, odszukalo sie w 2 sec

    hm, ze znajde to ja wiem, ale kurcze przez ostatnie pol godziny strona
    sejmu (Database) mnie odrzuca, wiec nic z tego :-(

    Ale to nic, bo juz jakas dobra dusza mi przeslala i z klopotu mnie
    wybawila! :-D

    Dzieki

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p

  • 6. Data: 2003-11-21 12:45:54
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

> [...]
    > rozporzadzenia: Dz.U. Nr 187, poz 1829 z dnia 4.11.2003 rok.
    >
    > Ma moze ktos dostep do Lexa lub z innego zrodla bylby sklonny udostepnic

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr17058882&ver=-1&jedn=-1
    --
    Maciek