  • 1. Data: 2003-11-21 09:29:42
    Temat: Opłata za wpis do hipoteki
    Od: "sj" <s...@g...pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś się orientuje, czy przy wpisie do hipoteki zabezpieczenia kredytu dla
    banku, udzielonego na "budowę lokalu mieszkalnego" (mieszkanie kupowane od
    developera) powinna być naliczana opłata sądowa, czy taki wniosek jest od tej
    opłaty zwolniony z tytułu celu, na który został kredyt udzielony (budownictwo
    mieszkaniowe)?

    Z góry dziękuję

    SJ

  • 2. Data: 2003-11-26 18:58:55
    Temat: Re: Opłata za wpis do hipoteki
    Od: igob <i...@p...onet.pl>

    Ja również jestem zainteresowany tą kwestią. Czy sąd ma podstawy prawne
    by żądać opłaty za hipotekę na bank za kredyt przeznaczony na zakup
    mieszkania u dewelopera?

    Pozdrawiam & dziękuję,
    igob