  • 1. Data: 2003-11-21 09:33:13
    Temat: Sprzedaż sprzętu sportowego - pytanko
    Od: "Howk" <f...@p...onet.pl>

    Jeżeli sprzedaję używany atlas do ćwiczeń za ok 1000zł to muszę od tego
    odprowadzić podatek? Może są z tym związane jakieś opłaty żeby było
    legalnie? A może wszystko opłaca kupujący?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-21 12:42:07
    Temat: Re: Sprzedaż sprzętu sportowego - pytanko
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Howk" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli sprzedaję używany atlas do ćwiczeń za ok 1000zł to muszę od tego
    > odprowadzić podatek? Może są z tym związane jakieś opłaty żeby było
    > legalnie? A może wszystko opłaca kupujący?

    pl.soc.prawo.podatki

    Tomek

  • 3. Data: 2003-11-21 14:16:07
    Od: "Howk" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Howk" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > pl.soc.prawo.podatki

    Tam niestety nie wiedzą.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-11-23 01:25:27
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Jeżeli sprzedaję używany atlas do ćwiczeń za ok 1000zł to muszę od tego
    > odprowadzić podatek? Może są z tym związane jakieś opłaty żeby było
    > legalnie? A może wszystko opłaca kupujący?
    1. pl.soc.prawo.podatki
    2. Jak nie wiedzą, to po prostu idź do US i się anonimowo spytaj - to
    nie boli. Ba! Nawet telefony im założyli ! :-)

    chester

    --
    "Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

  • 5. Data: 2003-11-24 08:03:49
    Od: "Howk" <f...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-11-24 08:06:48
    Od: "Howk" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 2. Jak nie wiedzą, to po prostu idź do US i się anonimowo spytaj - to
    > nie boli. Ba! Nawet telefony im założyli ! :-)

    Internetu jeszcze niestety nie ;)) Dzięki za rady, teraz już wiem, że po
    prostu trzeba iść się spytać w US :) co ja bym bez waszej pomocy począł...

    pozdrawiam