    From: piotr_b.<p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o poradę w oskarżeniu...
    Date: Fri, 10 Jun 2005 17:13:39 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    "_ValteR_ " napisał:

    > Taki młody i juz chce po sądach chodzić... to nie ameryka gówniarzu
    > (na wszelki wypadek: okreslenie nieobrazliwe, wyrazajace mlody wiek).

    To forum prawne, a nie knajpa. W Polsce każdy kto ukończył 18 podlega prawu jak
    dorosły. Jeśli chcesz sobie pobluzgać rób to gdzie indziej. Tutaj jesteś PERSONA
    NON GRATA

    > nazwal cie głupolem? moze to nie znieslawienie tylko opinia.

    jak nie jesteś w temacie to się nie mondrzyj(głupolem? miałeś na myśli siebie,
    bo z twojego toku pisania tak wynika)

    > dobry kawal, byleby byl swiezy. Smakowalo?

    sprubuj, swiezy(czyżby analfabeta? gdzie ś i ż)-weź swój to na pewno będzie
    świeży i w dodatku pełny

    > ha ha.

    kto się śmieje, ten...

    > moze to nie ciebie filmowal. powinien cie zaskarzyc o zaslanianie
    > zlosliwe tla.

    a ja ciebie za brak mózgu

    > moze to bylo wyrazenie opinii.

    to pozwól że ja wyrażę opinię o tobie:
    byłbym twoim ojcem, jednak pies mnie wyprzedził

    > pełny czy pusty?

    pusty, ty pewnie wolisz pełny(smacznego)

    > jak to w szkole

    dla ciebie chyba obce to miejsce(gdzie się wychowywałeś? w buszu?)

    > potrzebna diagnoza psychiatryczna - lepiej ostroznie bo jeszcze
    > dostaniesz papier.

    u ciebie nie potrzeba diagnozy, papier masz pewnie od urodzenia

    > pewnie i tak mu to zwisa.

    czyżbyś był kiedyś w podobnej sytuacji?

    > Przypierdol mu i już...

    chodziło mi o cywilizowane zachowanie(bije się tylko do obrony). Zwierzęta leją
    się dla rozrywki >czyżbyś był ich krewnym?

    > zakucie w dyby i kara chłosty.

    średniowiecze? jeśli tak to jeszcze spalić na stosie?

    > moze piąche wolisz?

    a ty?

    > MSPANC
    >
    > --
    > Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    > Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

    i jeszcze ateista(ale komplecik)

    -> http://usenet.pomocprawna.info