  • 1. Data: 2011-01-03 09:28:12
    Temat: Prośba do osób które mają program Norma
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Może mi ktoś podesłać dane jakie musi spełniać siatka ogrodzeniowa
    pleciona według normy PN-EN 10223-5:2002?

  • 2. Data: 2011-01-03 10:42:02
    Temat: Re: Prośba do osób które mają program Norma
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jakoś mi się od razu z p.s.p skojarzyło ;-)
    I jeszcze norma na smalenie dubów (dub??).

    -----

  • 3. Data: 2011-01-03 19:28:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może mi ktoś podesłać dane jakie musi spełniać siatka ogrodzeniowa
    > pleciona według normy PN-EN 10223-5:2002?

    Ja bym jeszcze zapytał na pl.sci.inzynieria - tam większa szansa.

  • 4. Data: 2011-01-04 13:31:29
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zwykle najłatwiej znaleźć podobne rzeczy na chomikuj . pl

    -----

  • 5. Data: 2011-01-04 16:44:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zwykle najłatwiej znaleźć podobne rzeczy na chomikuj . pl

    Z tym, że jak facetowi udzieli pomocy posiadacz licencji, to bedzie to
    legalne, a jak skorzysta z Twojej porady i skorzysta z Chomika, to będzie
    "legalne inaczej".

  • 6. Data: 2011-01-05 07:55:06
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może mi ktoś podesłać dane jakie musi spełniać siatka ogrodzeniowa
    > pleciona według normy PN-EN 10223-5:2002?

    1. kupic ta norme (ostatnio sprzedaja nawet w formie elektronicznmej)
    2. ewentualnie sciagnac