  • 51. Data: 2014-03-11 14:29:33
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 14:15, Andrzej Lawa wrote:

    > To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej patrzenia.

    Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam.

    > Nie, ja właśnie jestem PRZECIWNY dodatkowym regulacjom - obecne uważam
    > za wystarczające.
    >
    > Bezczelnie kłamiesz czy jesteś niedorozwinięty umysłowo?

    > Straszne. Idź się powieś.

    Ty tez :p

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 52. Data: 2014-03-11 14:30:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
    > Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w
    > miejscach publicznych.
    >
    > Poniewaz ludzie, na ktorych ktos peatrzy /w okularach/ sa nieswiadomi
    > nagrywania i publikowania ich wizerunkow w intrnecie. Narusza to ich
    > prywatnosc i ochronę wizerunku.
    >
    > Pojde na kompromis - okulary takie maja podczas rejesttracji swiecic
    > ostra czerwona lampką "REC" oraz wydawac sygnal dzwiekowy.

    my wiemy ze jesteś chory :)

  • 53. Data: 2014-03-11 14:31:04
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 14:26, Marek Dyjor wrote:

    > ja bym poszedł dalej i zakazał nieautoryzowanego patrzenia.

    to ty idz dalej, ja zostane przy swoim

  • 54. Data: 2014-03-11 14:31:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 14:30, Marek Dyjor wrote:

    > my wiemy ze jesteś chory :)

    ty czyli wy, towarzyszu? :>

  • 55. Data: 2014-03-11 14:37:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 14:29, hikikomorisan pisze:

    > Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam.

    Domagasz się idiotyzmu.

    A ja rozmontowuję twój durny argument wykorzystując go bezpośrednio do
    innego rodzaju patrzenia.

    Wycofujesz się z argumentu "jak nie chcesz zakazu, to chcesz żeby ci to
    wszyscy robili"?

    [ciach]

    > Ty tez :p

    Ja nie mam powodu. Ty masz jakieś problemy egzystencjalne.

  • 56. Data: 2014-03-11 14:40:40
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 14:37, Andrzej Lawa wrote:

    > Domagasz się idiotyzmu.
    >
    > A ja rozmontowuję twój durny argument wykorzystując go bezpośrednio do
    > innego rodzaju patrzenia.

    ale inny rodzaj patrzenia nie jest w centrum mojej uwagi.

    jak bede postulowal zakaz wchodzenia do basenu z golym fiutem to nie
    znaczy, ze postuluje zakaz wchodzenia do wlasnej wanny z golym fiutem

    > Wycofujesz się z argumentu "jak nie chcesz zakazu, to chcesz żeby ci to
    > wszyscy robili"?

    To nie yl argument.

    > [ciach]

    > Ja nie mam powodu. Ty masz jakieś problemy egzystencjalne.

    To ty protestujesz przeciw mojemu pisaniu i zalisz sie, ze rzad nic nie
    robi...

  • 57. Data: 2014-03-11 15:05:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
> [...]
    > podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku,
    > chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry...

    drogi trollu...

    równei dobrze mógłbyś sugerowac zakaz posiadania aparatów fotograficznych i
    kamer oraz komórek.

    posiadanie google glass nie oznacza wcale, że ich posiadacz będzie non stop
    wszystko co zobaczy transmitował na jutube czy fejsa. to jego wola.

    publikacja zaś twojego wizerunku jest chroniona dostatecznie mocno
    obowiązującym obecnie prawem.

    dodajmy że na drodze postępowania cywilnego możesz wnosić dowolne pozwy
    jeśłi tylko masz na to czas i pieniądze.

  • 58. Data: 2014-03-11 15:22:04
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 15:05, Marek Dyjor wrote:

    > drogi trollu...
    >
    > równei dobrze mógłbyś sugerowac zakaz posiadania aparatów
    > fotograficznych i kamer oraz komórek.

    moglbym, ale ja dostrzegam roznice miedzy urzadzeniem typowo do
    rejestracji a innym, typowo do rejestracji i publikacji live.

    > posiadanie google glass nie oznacza wcale, że ich posiadacz będzie non
    > stop wszystko co zobaczy transmitował na jutube czy fejsa. to jego wola.

    dlatego moment transmisji powinien byc wyraznie sygnalizowany.

    > publikacja zaś twojego wizerunku jest chroniona dostatecznie mocno
    > obowiązującym obecnie prawem.
    >
    > dodajmy że na drodze postępowania cywilnego możesz wnosić dowolne pozwy
    > jeśłi tylko masz na to czas i pieniądze.

    ano wlasnie, czyli mam prawo szukac wiatru w polu

    dlaczego pokrzywdzony ma byc traktowany gorzej od sprawcy?

  • 59. Data: 2014-03-11 15:25:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Znow sie pogubiles. Sprawdz czego sie domagam.

    znaczy chcesz zakazać filmowania i fotografowania?

    zdajesz sobie sprawę ze takie prawo będzie fikcją nie możliwą do
    wyegzekwowania

    obecne prawo skutecznie chroni twój wizerunek przed publikacją...

  • 60. Data: 2014-03-11 15:28:39
    Temat: Re: Google Glass
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
    > Monitoring czy podglądactwo?
    >
    > Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie,
    > nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia.
    >
    > Dlaczego?
    >
    > GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT.
    >
    > A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na niego,
    > patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje.

    a skąd wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem
    fotograficznym już nie wspominając o telefonach komórkowych?

    prawo musi mieć sens i być możliwe do wyegzekwowania.

    Prawo chroni twój wizerunek nie pozwalając na publikację go bez twojej zgody
    chyba że jesteś np częścią tłumu itp...