  • 1. Data: 2008-05-04 08:53:40
    Temat: Promocyjny ZUS po 2 latach
    Od: pawelo <p...@a...pl>

    Witam.
    W czerwcu minie 2 lata jak prowadzę działanosc gospodarczą.Przez cały
    ten okres jestem również zatrudniony na pełen etat.Zamierzam zwolnić się
    z etatu i moje pytanie brzmi: Czy przysługuję mi promocyjny ZUS przez
    dwa kolejne lata czy po prostu przepada to po 2 latach bez różnicy czy
    skorzystałem z tego czy tez nie.

    za informacje dziękuje.
    pozdrawiam
    pawelo

  • 2. Data: 2008-05-04 11:23:58
    Temat: Re: Promocyjny ZUS po 2 latach
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    pawelo <p...@a...pl> wrote:

    > z etatu i moje pytanie brzmi: Czy przysługuję mi promocyjny ZUS przez
    > dwa kolejne lata czy po prostu przepada to po 2 latach bez różnicy czy
    > skorzystałem z tego czy tez nie.

    Nie przysluguje.

    a.