  • 1. Data: 2008-05-03 18:18:28
    Temat: Opieka nad dziecmi na działalności.
    Od: "Grzechu" <m...@T...fm>

    Cześć
    Moja mama opiekuje się dziećmi. Kiedys robiła to u klientów, teraz jednak
    po namowie klientów zdecydowała się robić to u siebie w domu (razem kilkoro
    dzieci).
    Przygotowała duży pokoj w niezbędne wyposażenie, wykłądziny zabawki.
    Czas uregulować tą działalność.

    Pytania są jednak takie:

    Czy moja mama może prowadzić taka działalność, czy musi mieć do tego jakieś
    specjalne uprawnienia?
    Czy mieszkanie musi spełniać jakieś przepisy Sanepidu? Moze jakies inne
    przepisy innych organizacji?
    Żywienie dzieci to Catering, nie robi go sama.
    Co myślicie?
    Będę wdzięczny za wskazówki.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-03 19:38:23
    Temat: Re: Opieka nad dziecmi na działalności.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzechu" <m...@T...fm> napisał w wiadomości

    Na mój gust będzie to przedszkole i te przepisy będą tu miały zastosowanie.
    W warunkach mieszkania raczej nie do przeskoczenia - jak mi się wydaje.

  • 3. Data: 2008-05-03 19:54:36
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Co my?licie?

    Niech sie ubezpieczy. Na wysoką sumę ...

    A poza tym to dopóki pijana nie bedzie sie nimi opiekowac to do
    wiezienia nie pojdzie ...

    Chyba ze któres Catering załatwi, bo rodzice zapomną poinformować o
    uczuleniu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-05-03 20:11:41
    Od: Azja <s...@w...pl>

    Grzechu pisze:
> [...]
    > kilkoro dzieci).
    > Przygotowała duży pokoj w niezbędne wyposażenie, wykłądziny zabawki.

    http://www.akademiamaluchow.pl/cms.php?x=7,0
    Tutaj jest fajny artykuł - założenie przedszkola to robota dla
    charakteropaty po lobotomii (inaczej krew biurw będzie się lała
    strumieniami).

    --
    Azja

  • 5. Data: 2008-05-05 08:16:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Na mój gust będzie to przedszkole i te przepisy będą tu miały zastosowanie. W
    > warunkach mieszkania raczej nie do przeskoczenia - jak mi się wydaje.

    jakby byl tylko taki wybor, to dopiero mielibysmy tragedie w polsce, na
    szczescie polak potrafi
    nazywa sie to np klubik malucha, spelnia dokladnie ta sama role, tylko
    zaszeregowane nie jest jako placowka medyczna, bo o ile mnie pamiec nie myli pod
    to podpada przedszkole, tylko cos bardziej trywialnego i nie ma problemu

  • 6. Data: 2008-05-05 11:20:46
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

> [...]
    > zaszeregowane nie jest jako placowka medyczna, bo o ile mnie pamiec nie
    > myli pod to podpada przedszkole, tylko cos bardziej trywialnego i nie ma

    żłobki to są "placówki medyczne"
    przedszkola to są tylko "placówki edukacyjne"

    A.

  • 7. Data: 2008-05-05 13:14:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > żłobki to są "placówki medyczne"
    > przedszkola to są tylko "placówki edukacyjne"

    wysoce prawdopodobne, co nie zmienia postaci rzeczy, ze wszelkiej masci
    "klubiki malucha" sa jeszcze innymi placowkami, co ulatwia formalnosci, a nie
    zmienia ich charakteru

  • 8. Data: 2008-05-05 20:32:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wysoce prawdopodobne, co nie zmienia postaci rzeczy, ze wszelkiej masci
    > "klubiki malucha" sa jeszcze innymi placowkami, co ulatwia formalnosci, a
    > nie zmienia ich charakteru

    Sądzę, że do czasu pierwszego wypadku, po którym właściciel klubiku będzie
    się długo i namiętnie tłumaczył i udowadniał, ze nawet jakby był żłobkiem,
    to i tak maluch by sobie zrobił ziaziu :-)