  • 1. Data: 2008-05-03 23:18:43
    Temat: Wyprany odpis aktu urodzenia
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Witam. Wyprałam sobie nieświadomie razem z torbą odpis aktu urodzenia
    dziecka, po czym go znalazłam, wysuszyłam i "odprasowuję". Niestety na
    rewersie odbił się tekst z innego dokumentu, też wypranego. Czy taki
    egzemplarz mogę sobie tylko zostawić na pamiątkę własnego
    roztargnienia czy jeszcze do czegoś się przyda?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2008-05-04 01:27:55
    Temat: Re: Wyprany odpis aktu urodzenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aicha wrote:
> [...]
    > egzemplarz mogę sobie tylko zostawić na pamiątkę własnego
    > roztargnienia czy jeszcze do czegoś się przyda?

    Jak nie bardzo wierzę, że ci to gdziekolwiek przejdzie.
    Nie prościej pofatygować się po nastepny?

  • 3. Data: 2008-05-04 17:02:33
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "witek" napisał:

    > Niestety na rewersie odbił się tekst z innego dokumentu
    > Jak nie bardzo wierzę, że ci to gdziekolwiek przejdzie.
    > Nie prościej pofatygować się po nastepny?

    Nie prościej, ale pewnie rozsądniej.

    --
    Pozdrawiam - Aicha