  • 11. Data: 2011-01-28 09:05:28
    Temat: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ihslvr$a2l$1@news.dialog.net.pl...
    > Innym razem byłen w Polce w "Piccahat". W menu było napisane, że w
    > przypadku oczekiwania dłuższego niż 20 min. pizza jest za darmo.
    > Czekaliśmy dobrą godzinę, ale musieliśmy zapłacić, "bo to nie ich wina,
    > tylko komputer się zawiesił".

    Dlaczego zapłaciłeś?

    Pzdr.
    M.

  • 12. Data: 2011-01-28 09:13:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 10:05, Marian Paździoch pisze:
    > Użytkownik "cyklista"<c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlaczego zapłaciłeś?

    Bo był w krawacie :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-01-28 09:24:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.01.2011 21:29, mvoicem pisze:
    > Ja bym napisał pismo, że dnia takiego i takiego ... stałeś 10 minut, w
    > info cię olali (jak znasz to imie) i do centrali. W związku z tym proszę
    > o przelanie na konto ....

    Uważaj, że się przejmą....

    Mnie przez 15 minut ochrona w Realu bezpodstawnie rewidowała, tylko
    dlatego, że ich durna bramka wyje jak widzi moją torbę, a na koniec
    stwierdzili bezczelnie, że ,,no to się panu udało, że nic nie
    znaleźliśmy, nie wiemy jak to pan ukrył''. Napisałem pismo do Reala z
    prośbą o przeglądnięcie nagrania z rewizji i ustalenie czy takie
    traktowanie klienta jest właściwe i że dopóki nie otrzymam wyjaśnienia,
    nie będę u nich kupował niczego.

    Myślisz, że przysłali choć zdanie ,,uważamy, że wszystko jest OK'' albo
    jakąś inną odpowiedź z szablonu-nie-na-temat, jak to zwykły przesyłać
    instytucje typu mBank? Nie, zero odpowiedzi. Pojedynczy klient tak
    naprawdę ma dla nich zerowe znaczenie. Bank ma pewnie obowiązek reakcji
    na reklamacje, więc użyje szablonu-nie-na-temat, a Real nie ma żadnego
    obowiązku, to poszło do /dev/niszczarka

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 14. Data: 2011-01-28 09:24:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 08:50, cyklista pisze:
    > Mając dużo czasu a mało pieniędzy, wystarczy chodzić do nich parę razy
    > dziennie, kupować coś za 50 groszy, dokumentować stanie w kolejce. Po
    > roku (więc jakieś 1000 wejść) iść do sądu hurtem i walczyć o 5 tys. :-)

    Tylko jak to udokumentujesz?

  • 15. Data: 2011-01-28 09:26:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.01.2011 21:53, cyklista pisze:
    > Polacy są winni tych kolejek, bo kupują słodycze i olej paletami.

    A to swoją drogą jest ciekawe zjawisko w takich większych sklepach, że
    się limituje towar.
    Wydawało mi się, że sprzedawca powinien się cieszyć, że ktoś więcej
    kupuje, a sam już widziałem w różnych sklepach kartki ,,nie prowadzimy
    sprzedaży hurtowej, zakup do XX sztuk''.

  • 16. Data: 2011-01-28 09:28:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > przypadku oczekiwania dłuższego niż 20 min. pizza jest za darmo.
    > Czekaliśmy dobrą godzinę, ale musieliśmy zapłacić, "bo to nie ich wina,

    A mi nie uwzględnili reklamacji ciasta w Dominium czy jak tam ten szajs
    się nazywa....
    Zamówiłem na grubym cieście, dostałem jakiś cieniutki placuszek.
    Powiedzieli, że ,,widocznie nie wyrosło, bo nie takie ciasto było, ale
    wagowo się zgadzało''.

  • 17. Data: 2011-01-28 09:29:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kupuje, a sam już widziałem w różnych sklepach kartki ,,nie prowadzimy
    > sprzedaży hurtowej, zakup do XX sztuk''.

    To znaczy, że nie zarabia na takim towarze, a ma go w takiej cenie tylko
    dlatego, aby przyciągnąć klienta i aby kupił wówczas również coś innego.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-01-28 09:30:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 10:05, Marian Pa?dzioch pisze:
    > Dlaczego zap?aci?e??

    Pewnie dlatego, że czasami lepiej olać debila niż kopać się z koniem.

    ATPO: Napraw polskie znaki:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

  • 19. Data: 2011-01-28 09:35:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2011 10:29, Liwiusz pisze:
    > To znaczy, że nie zarabia na takim towarze, a ma go w takiej cenie tylko
    > dlatego, aby przyciągnąć klienta i aby kupił wówczas również coś innego.

    A takie limitowanie jest zgodne z prawem?

  • 20. Data: 2011-01-28 09:39:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A takie limitowanie jest zgodne z prawem?

    Nie chce mi się teraz szukać i myśleć, ale "w ciemno" obstawiam, że tak.
    W końcu nawet kody PKD/EKD rozróżniają sprzedaż detaliczną i hurtową
    czegoś-tam.

    --
    Liwiusz