  • 21. Data: 2006-06-24 12:33:45
    Temat: Re: Prokurator bezkarny?
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > 'szmatławiec' to dzis czesto uzywany synonim czasopisma. gdybym napisal
    > ze autor jest dupa rzeczywiscie by tak bylo.

    No to bez związku gazetę nazwałeś i w ogóle przywołałeś, bo ta nie ma
    przedstawionych zarzutów.

    > mozna gzrzecznie i merytorycznie skrytykowac

    Wiesz, z całym szacunkiem, ale to głupi pomysł by "gzrzecznie i
    merytorycznie skrytykowac" kogoś, kto na gdzieś swoje obowiązki i
    poszanowanie prawa. Tu w grę wchodzą kwestie karne, dla prokuratora
    niestety na razie tylko dyscyplinarne.

    > Zreszta zobaczysz w krotce, robie strone o moim
    > ulubiuonym ministrze, poczytasz tam konretne zarzuty w stosunku do
    > prokuratora generalnego wraz z dowodami, bez zniewazania, bez uzywania
    > tego tpu slow.

    Powodzenia.

    > Nie przekonasz mnie. Nie wykluczam ze prokurator rzeczywiscie moze byc
    > od dupy, nie nadawac sie na te stanowisko ale nie mozna publicznie w ten
    > spospob ludzi nazywac. Zwlaszcza tych ktorzy wykonuja tego rodzaju
    > funkcje, bo to ich naraza na utrate zaufania ktora jest tam strasznie
    > pozadana.

    Proszę, tylko nie stosuj 'utraty zaufania'. Na zaufanie się pracuje a
    nie dostaje wraz z immunitetem lub na wyposażeniu biura. :D

    Właśnie owy prokuratorzyna stracił zaufanie, przynajmniej moje,
    poprzez swoje sprawy. Krytyka jest nastepstwem i jednocześnie jedyną
    szansą na odpowiedzialność.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 22. Data: 2006-06-24 13:46:51
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

    > Wstyddzilby ise ten prokurator wogole kogos oskarzac za glupi
    >
    > ale to nie uprawnia nikogo do zneiwazania jego publicznie, a tym
    > bardziej szmatlawca ktory robi to nie spoleczie a w celu uzyskania
    > korzysci majatkowej jaka jest zysk z gazety.

    Widzisz, debilku, prokurator jest na publicznym garnuszku, wiec
    obywatele maja prawo krytykowac. I tak, krytyka moze byc czasami obrazliwa.

    Lekcje z poprawnoscia polityczna przerabialismy wiele razy.. Inkwizycja
    to sie nazywalo. Nie wyszlo.

    Ogolnie, to prokurator wchodzac na swiecznik automatycznie pozbawia sie
    prawa do ochrony czci. Koniec sprawy.

  • 23. Data: 2006-06-24 14:21:02
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 13:46:51 GMT, zbro napisał(a):

    > Widzisz, debilku, prokurator jest na publicznym garnuszku, wiec
    > obywatele maja prawo krytykowac. I tak, krytyka moze byc czasami obrazliwa.

    Jako fotoamatorowi, zawsze mi wmawiano, że krytyka ma być konstruktywna.
    W przeciwieństwie do krytykanctwa. No ale zawsze łatwiej komuś dowalić
    niż pokazać własnym przykładem właściwą postawę.

    *plonk*

  • 24. Data: 2006-06-24 14:24:46
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Henry (k) wrote:

    > Jako fotoamatorowi, zawsze mi wmawiano, że krytyka ma być konstruktywna.

    tak mowil Jaruzel w stanie wojennym. A najlepiej jezeli nastapi pozniej
    samokrytyka. :-P

    > W przeciwieństwie do krytykanctwa. No ale zawsze łatwiej komuś dowalić
    > niż pokazać własnym przykładem właściwą postawę.
    >
    > *plonk*

    :-O

    straszne :-P

  • 25. Data: 2006-06-24 14:34:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Jako fotoamatorowi, zawsze mi wmawiano, że krytyka ma być konstruktywna.
    > W przeciwieństwie do krytykanctwa. No ale zawsze łatwiej komuś dowalić
    > niż pokazać własnym przykładem właściwą postawę.

    nie rozmawiaj z tym debilem, wchodzi co chwile na grupe zmieniajac
    kilkakrotnie w ciagu dnia ksywke , zniewaza wszystkich wokol zaczynajacv
    od prezesa sadu najwyzszego i tlumaczy si ewolnoscia slowa.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 26. Data: 2006-06-24 22:46:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 23:01:19 +0200, Michal napisał(a):

    > Mozna bezposrednio do ministerstwa sie zwracac? Potraktuja to
    > powaznie?

    nie widze przeszkód, a ty jakieś widzisz ?

    Taka sprawa, co prawda nie prokurator, a sąd niezawisły w sprawie
    gospodarczej rozpoznał sprawę, zakończył, która się uprawomocniła i wydał
    postanowienie o zwrocie kwoty depozytu... i... 2 lata a depozytu nie ma.
    Pismo do sądu... 3 miesiące, depozytu nie ma, pismo do Ministerstwa...
    depozyt w ciągu tygodnia został zwrócony.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net