  • 1. Data: 2006-06-20 14:50:34
    Temat: Prokurator bezkarny?
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Zostalem beszczelnie obrazony i zniewaznony przez prokuratora.Chcialbym go
    oskarzyc ale niestety dostalem odmowe scigania oraz takie zdanie :

    Odpowiedzialnosc dyscyplinarna "Prokurator odpowiada dyscyplinarnie za
    przewinienia sluzbowe, w tym za oczywista i razaca obraze przepisów prawa i
    uchybienia godnosci urzedu prokuratorskiego.Za naduzycie wolnosci slowa przy
    wykonywaniu obowiazków sluzbowych, stanowiace scigana z oskarzenia
    prywatnego zniewage strony, jej pelnomocnika lub obroncy, kuratora, swiadka,
    bieglego lub tlumacza, prokurator odpowiada tylko dyscyplinarnie."

    Czy to oznacza ze prokurator moze mnie wyzwac jak mu sie podoba i moze
    poniesc tylko kare dyscyplinarna a nie odpowiada jak kazdy inny czlowiek?Nie
    mozna go skarzyc i nie moze zostac skazany jak przestepca?

    Art. 216 okresla odpowiedzialnosc karna za przestepstwo zniewazania
    czlowieka .Zniewazyc - znaczy ublizyc komus ,zachowac sie wzgledem kogos w
    sposob obrazliwmy.Forma zniewazenia moze byc rozna , najczesciej przybrana
    postac slownych wyzwisk i obelg ,ale moze byc ona dokonana za pomoca
    okreslonego pisma ,rysunku . przestepstwo z art. 216 moze byc popelnione
    wylacznie umyslnie, a wiec gdy sprawcxa chce zniewazyc inna osobe lub co
    najmniej godzi sie na to, ze zachowaniem swoim dopusci sie zniewagi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-20 15:24:22
    Temat: Re: Prokurator bezkarny?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michal napisał(a):
> [...]
    > poniesc tylko kare dyscyplinarna a nie odpowiada jak kazdy inny
    > czlowiek?Nie mozna go skarzyc i nie moze zostac skazany jak przestepca?

    niestety, a jak wygladalo to zniewazenie?
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-20 15:36:28
    Od: k...@t...pl

> [...]
    > wylacznie umyslnie, a wiec gdy sprawcxa chce  zniewazyc inna osobe lub co
    > najmniej godzi sie na to, ze zachowaniem swoim dopusci sie zniewagi

    Dlatego warto nosic dykraton lub mini kamere
    w takim przypadku nagranie opublikowałbym w internecie i udostępnił
    prasie,radiu i telewizji.

  • 4. Data: 2006-06-20 16:57:37
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    > Dlatego warto nosic dykraton lub mini kamere
    > w takim przypadku nagranie opublikowałbym w internecie i udostępnił
    > prasie,radiu i telewizji.

    Mam to nagrane i wlasnie sie nad tym zastanawiam. Tylko do jakich mediow
    najlepiej?
    Czy bylbym karany gdybym nagrany glos prokuratora bez jego zgody
    udostepnil?np w internecie?

  • 5. Data: 2006-06-20 17:14:09
    Od: k...@t...pl

    > Mam to nagrane i wlasnie sie nad tym zastanawiam. Tylko do jakich mediow
    > najlepiej?
    > Czy bylbym karany gdybym nagrany glos prokuratora bez jego zgody
    > udostepnil?np w internecie?

    może TVN "Uwaga!"?

  • 6. Data: 2006-06-20 17:15:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michal napisał(a):

    > Mam to nagrane i wlasnie sie nad tym zastanawiam. Tylko do jakich mediow
    > najlepiej?
    > Czy bylbym karany gdybym nagrany glos prokuratora bez jego zgody
    > udostepnil?np w internecie?

    a mozesz mi to podeslac na priv?

    P.

  • 7. Data: 2006-06-20 20:32:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 16:50:34 +0200, Michal napisał(a):

    > Zostalem beszczelnie obrazony i zniewaznony przez prokuratora.Chcialbym go
    > oskarzyc

    Podziwiam ludzi, którzy chcą się ciągać po sądach z jakimś prokuratorem,
    który powiedział kilka słów za dużo w pokoju.
    Owszem, gdyby wyzwiska padły publicznie, to warto, ale tak w pokoju ?
    Co prawda z drugiej strony nalezy tępić takie zachowania i eliminować ze
    stanowisk prokuratorów z niewyparzoną gębą, ale z drugiej strony znowu
    trzeba powaznie rozwazyc, czy warto tracic czas, zdrowie i nerwy.

    Mnie by się nie chciało po sądach ciągać, ale pismo do Ministra
    Sprawiedliwości bym napisał dokładnie opisując całą sytuację.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2006-06-20 20:35:59
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 20 Jun 2006 17:36:28 +0200, k...@t...pl napisał(a):

    > Dlatego warto nosic dykraton lub mini kamere

    owszem dyktafonów w sklepach ci u nas dostatek, ale w temacie minikamery,
    to zawsze też trzeba miec przy sobie jakieś urządzenie rejestrujące, bo
    sama minikamera jedynie przesyła obraz.
    I własnie w temacie tego urządzenia rejestrującego, jak to rozwiązać ?

    Szukałem w necie, bardzo tego dużo, ale własnie, jak i na co to nagrać
    ?!?!?

  • 9. Data: 2006-06-20 20:40:12
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > I własnie w temacie tego urządzenia rejestrującego, jak to rozwiązać ?
    >
    > Szukałem w necie, bardzo tego dużo, ale własnie, jak i na co to nagrać

    chodziło np o telefon komórkowy z mozliwoscia nagrywania filmów

  • 10. Data: 2006-06-20 21:01:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > stanowisk prokuratorów z niewyparzoną gębą, ale z drugiej strony znowu
    > trzeba powaznie rozwazyc, czy warto tracic czas, zdrowie i nerwy.

    i rozwazyc czy mial powody do wk. :)