  • 1. Data: 2006-06-20 13:21:13
    Temat: zakup mieszkania
    Od: "wirus" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad zakupem mieszkania kredytowanego przez bank.
    Do tego mieszkania jest troje spadkobierców. Dzieci nie żyjących rodziców.
    Jakie muszę mieć dokumenty aby spokojnie kupić to mieszkanie ? (nie jestem
    jednym z tych spadkobierców)

    Wirus

  • 2. Data: 2006-06-20 13:43:12
    Temat: Re: zakup mieszkania
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu wirus porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Jakie muszę mieć dokumenty aby spokojnie kupić to mieszkanie ? (nie jestem
    Postanowienie sadu o przeprowadzonym postepowaniu spadkowym.
    Potwierdzenie oplacenia podatku od spadku. Oraz u notariusza wszystkich
    spadkobiercow (wzglednie jednego z upowaznieniem od pozostalych)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl