  • 1. Data: 2002-08-18 08:06:32
    Temat: Projekt zlozony w Wydziale Architektury
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Moj post w zasadzie dotyczy
    wczesniejszego: "Gdzie wykaz prac wymagajacych zgloszenia w Wydziale
    Architektury ?"
    z 16.08.2002

    Czy zdazylo sie juz komus cos takiego, ze
    w odpowieedzi na zlozony projekt. adaptacji mieszkania na lokal uzytkowy,
    w Wydzile Architektury
    otrzymal pismo w ktorym powiadamia sie o
    o skierowaniu sprawy samowolnej adaptacji do
    Posiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
    a pismo to::

    - dotyczy nieruchomosci innego wlascicela (inny adres)
    - dotyczy innej osoby (tzn. Pana Bednorza), kiedy ja nazywam sie Bednarz
    - powoluje sie na 65 art. Kodeksu postepowania Administracyjnego ktory mowi
    ze jezeli
    podanie wniesiono do niewlasciwego organu ten przesyla je do wlasciwego -
    czyli
    jakoby projekt adaptacji nie mial byc skladany w Wydziale Architektury ?

    Jezeli powuzsze gafy potraktowac jako bledy to mamy
    swoisty rekord !
    W pismie urzedowym zawierajacym 7 linijek mamy 3 powazne bledy !

    Wszystko dzieje sie w Rudzie Slaskiej a ja chyba zmuszony bede
    zalozyc jakas strone WWW zeby sprawy ujrzaly swiatlo dzienne
    i bede musial zaczac stosowac chyba metody Leppera ...
    gdyz w tym kraju inaczej sie chyba nie da (tzn. da sie - mozna chyba jeszcze
    przez lapowki)

    TB

  • 2. Data: 2002-08-18 17:54:25
    Temat: Re: Projekt zlozony w Wydziale Architektury
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 10:06:32 +0200, Tomasz Bednarz wrote:

> [...]
    > otrzymal pismo w ktorym powiadamia sie o o skierowaniu sprawy samowolnej
    > adaptacji do Posiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego a pismo to::

    Wyglada na to, ze urzad uznal ze dokonano samowoli budowlanej (tzn. wykonano
    roboty bez wymaganego pozwolenia na budowe - art 28 prawa budowlanego)
    lub bez wymaganego uprzedniego zgloszenia zamiaru rozpoczecia robot (art.
    30 prawa budowlanego)
    no i przekazal sprawe do tzw organu nadzoru budowlanego (art 80 ust 2
    prawa budowlanego),

    Teraz zostanie wszczete postepowanie administracyjne, tzn
    przyjdzie ktos i sprawdzi czy wykonano roboty, na ktore trzeba bylo miec pozwolenie
    na budowe, lub ktore trzeba bylo zglosic.

    Jezeli stwierdzi, ze tak sie stalo i ze nie bylo pozwolenia
    na budowe lub zgloszenia, to wyda decyzje o rozbiorce(art 48 prawa
    budowlanego).

    --
    Wojciech