  • 11. Data: 2005-08-24 15:37:52
    Temat: Re: Programy z gazet
    Od: "Jakub" <...@...com>

    "rezist.com" <s...@p...com> wrote in message
    news:dehfcm$sgn$5@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Przeciez masz wyraznie napisane ze jest to program z licencja
    > do uzytku komercyjnego.

    Ale mógł się źle wyrazić. Mogła to także gazeta źle sformułować.

    A tak na prawdę było by to bardzo żadkie aby licencja pozwalała na
    korzystanie z produktu za darmo do celów komercyjnych. Prawie wszystkie
    takie licencje ( na starsze wersje) pozwalają na instalowanie pełenego
    produktu w domowym zaciszu.

  • 12. Data: 2005-08-24 17:15:05
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ale mógł się źle wyrazić. Mogła to także gazeta źle sformułować.

    Mam ten egzemplarz

    > korzystanie z produktu za darmo do celów komercyjnych. Prawie wszystkie
    > takie licencje ( na starsze wersje) pozwalają na instalowanie pełenego
    > produktu w domowym zaciszu.

    Nie chce tu reklamowac Eksperta, ale jak do tej pory kazda wersja
    The BAT dolaczona do tego pisma byla wersja do uzytku komercyjnego
    co jest JASNO I WYRAZNIE ZAZNACZONE. W numerze 05/2005 to byl np.
    BAT 3.01 Professional.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2005-08-24 17:39:59
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Wersja 3.5 Professional zamieszczona w Niezbedniku, jest na takiej
    samej licencji (trzeba tylko trzymac egzemplarz pisma, czy jakos tak).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2005-08-24 18:13:03
    Od: "zes" <...@w...pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zatem, albo to program nie dla Ciebie
    > albo możesz skorzystać z usług tłumacza :-)

    no coz , jestesmy w Polsce , umowa jest zawierana w Polsce , tu tez jest
    oferowany produkt.....
    to niech oni mi przetlumacza umowe licencyjna :) Bladze gdzies ?:)

  • 15. Data: 2005-08-24 20:58:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    "rezist.com" <s...@p...com> niebacznie popelnil

    > jak do tej pory kazda wersja The BAT dolaczona do tego pisma
    > byla wersja do uzytku komercyjnego co jest JASNO I WYRAZNIE ...
    Nie chcę się czepiać, ale była również wersja Pro z licencją
    do "użytku domowego" co KŚE zarówno w opisie, jak i odpowiedziach
    na mailowe zapytania (przytaczane na liście dyskusyjnej tbl)
    podkreślał.
    Jak każesz udowadniać - poszperam w archiwum tbl.

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-08-24 21:29:15
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    > Piractwo komputerowe to nabywanie oprogramowania ze zrodel *niewiadomych,
    > lub
    > kopiowanie w celu rozpowszechniania bez zgody osoby posiadajacej prawa
    > majatkowe*) do tego softu.

    Przemek chyba nie tak prosta jest ta droga .

    Uzywanie oprogramowanie niezgodnie z licencja jest takim sam naruszeniem
    wlasnosci jak kopiowanie ( nieautoryzowane ) oczywiscie .

    Zaraz dojdziemy do jakis obsurdow przykladowo :

    Masz 10 komputerow i jedna licencje windy , ktos obok nie ma w ogole zadnej
    windy i tez 10 kompow .
    Myslisz ze BSA robi to roznice ??? NIE
    Zlamales polskie prawo ,koniec kropka .

    Piractwem jest uzywanie takiego oprogramowania , nie tylko zakup na rynku
    albo nagrywanie windowsa znajomym .

    J.

  • 17. Data: 2005-08-24 21:32:34
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jak każesz udowadniać - poszperam w archiwum tbl.

    Moze chodzilo o wersje 2.5? Byla z rok temu.

    Mam pod reka Ekspierda z Maja i wyraznie czytam ze "wersja rowniez
    do uzytku komercyjnego" :)

    Chyba ze napisali glupote a pozniej sie wycofywali :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2005-08-25 09:16:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek chyba nie tak prosta jest ta droga .
    >
    > Uzywanie oprogramowanie niezgodnie z licencja jest takim sam naruszeniem
    > wlasnosci jak kopiowanie ( nieautoryzowane ) oczywiscie .

    zle mnie zrozumiales, nie pochwalam tego i nalezy te osoby sciagac
    cywilnie, chodzi o samo pojecie piractwa kopmuterowego, istnieje juz od
    dlugiego czasu w polsce, odkad piraci sprzedaja programy na zielonych
    plytkach
    i zawsze znaczylo to samo, teraz ludzi szastaja tym pojeciem podobnie
    jak ze slowem "pedofil".

    P.

  • 19. Data: 2005-08-25 14:28:14
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    \
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w >

> [...]
    > plytkach
    > i zawsze znaczylo to samo, teraz ludzi szastaja tym pojeciem podobnie

    Przemek , ale piractwo komputerowe takie z targowiska i takie domowe to
    takie samo piractwo .
    Nie ma znaczenia czy kradziezy dokonuje " zawodowiec " czy " amator" .

    Naruszenie zasad licencji jest piractwem , uzywanie nielegalnego
    oprogramowania ( bez licencji lub innych praw do uzytkowania ) jest
    piractwem .
    Idac dalej , nie trzeba miec czarnej przepaski na oku i hak zamiast dloni
    zeby byc piratem .

    Jacek

  • 20. Data: 2005-08-25 15:12:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek , ale piractwo komputerowe takie z targowiska i takie domowe to
    > takie samo piractwo .
    > Nie ma znaczenia czy kradziezy dokonuje " zawodowiec " czy " amator" .

    mylisz sie, zapewne masz na mysli pasertstwo nieumyslne, wiec doprecyzuje,
    chodzi mi o sytucje w ktorej
    nabyles program legalnie droga kupna ze zrodla wiadomego , legalnego,

    zainstalujesz na wiekszej liczbie komputerow = zlamanie umowy, anie
    piractwo.

    > Naruszenie zasad licencji jest piractwem ,

    nie

    P.