  • 1. Data: 2005-08-24 08:03:07
    Temat: Programy z gazet
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Witam
    Mam Pytanie
    Czy jezeli kupie nowy niezbednik komputer swiata w ktorym jest pelna wersja
    komercyjna programu Pocztowego The Bat ,to cz7 bede mogl ja sobie
    zainstalowac w pracy na 1 stanowisku ?

    Pozdrawiam Serdecznie

    Tomasz

  • 2. Data: 2005-08-24 08:14:13
    Temat: Re: Programy z gazet
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > Czy jezeli kupie nowy niezbednik komputer swiata w ktorym jest pelna wersja
    > komercyjna programu Pocztowego The Bat ,to cz7 bede mogl ja sobie

    Pewnie będziesz mógł. Po to są programy by je instalowac na komputerze
    , he , he...
    a czy dopuścisz się piractwa, czy nie to zalezy od tego co jest napisane
    w licencji tego programu o warunkach uzytkowania i czy Ty postąpisz z
    tym zgodnie czy nie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-24 08:44:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a czy dopuścisz się piractwa, czy nie to zalezy od tego co jest napisane
    > w licencji tego programu o warunkach uzytkowania i czy Ty postąpisz z tym
    > zgodnie czy nie.

    piractwa niegdy w takim przypadku nie popelni, co najzywzej zlamei warunki
    umowy.

    P.

  • 4. Data: 2005-08-24 08:57:31
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > piractwa niegdy w takim przypadku nie popelni, co najzywzej zlamei warunki
    > umowy.
    >
    > P.

    Piractwo komputerowe to nielegalne kopiowanie, reprodukowanie,
    *używanie* lub produkcja oprogramowania.
    Użytkowanie niezgodne z umową licencyjną = piractwo komputerowe.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-08-24 09:12:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Piractwo komputerowe to nielegalne kopiowanie, reprodukowanie, *używanie*
    > lub produkcja oprogramowania.

    bzdura,

    P.

  • 6. Data: 2005-08-24 09:26:32
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > bzdura,
    >
    > P.

    Uff ..następny expert - kretyn na grupie.

    Dałem cytat ze strony :

    http://www.microsoft.com/poland/licencje/info/defaul
    t.mspx#EDAA

    inne źródło :
    http://www.uplook.net/9_2s.htm

  • 7. Data: 2005-08-24 09:41:51
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy jezeli kupie nowy niezbednik komputer swiata w ktorym jest pelna wersja
    > komercyjna programu Pocztowego The Bat ,to cz7 bede mogl ja sobie
    > zainstalowac w pracy na 1 stanowisku ?

    Przeciez masz wyraznie napisane ze jest to program z licencja
    do uzytku komercyjnego.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-08-24 09:42:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Uff ..następny expert - kretyn na grupie.

> [...]

    kretynem to mozna smialo nazwac osobe ktora bierze definicje piractwa ze
    stron firm
    produkujacych oprogramowanie. Zapoznaj sie najpierw w ogle ze slowem
    piractwo.
    To mniejwiecej tak jak powolywanie bieglego w sprawie o zabojstwo bedacego
    strona pokrzywdzona ktory
    mialby oceniac jakosc dowodow swiadczacych o niewinnosci oskarzonego.

    Piractwo komputerowe to nabywanie oprogramowania ze zrodel *niewiadomych,
    lub
    kopiowanie w celu rozpowszechniania bez zgody osoby posiadajacej prawa
    majatkowe*) do tego softu.

    P.

  • 9. Data: 2005-08-24 10:48:31
    Od: "zes" <...@w...pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a czy dopuścisz się piractwa, czy nie to zalezy od tego co jest napisane
    > w licencji tego programu o warunkach uzytkowania i czy Ty postąpisz z
    > tym zgodnie czy nie.

    jestem Polakiem i nie znam angielskiego a tam pewnie licencja po angielsku.
    I co ? :)

  • 10. Data: 2005-08-24 10:58:31
    Od: gogo <g...@i...pl>

    zes napisał(a):
    > Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jestem Polakiem i nie znam angielskiego a tam pewnie licencja po angielsku.
    > I co ? :)

    Zatem, albo to program nie dla Ciebie
    albo możesz skorzystać z usług tłumacza :-)

    pozdrawiam