  • 1. Data: 2005-08-23 23:38:13
    Temat: Pytanie
    Od: "xxx" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam pytanie,prosze o odpowiedz na forum

    -jest sobie Pan [personalia znane] ktory prowadzi nielegalna firme,a moze
    niejedna nawet
    nie placi podatkow,jest w tzw.szarej strefie
    posiada za to grono znajomych;-)
    i mimo iz znajduje sie w owej szarej strefie-dopuszcza sie sabotazu LEGALNEJ
    firmy
    i-co gorsza-uchodzi mu to na sucho

    czy to w tym kraju jest normalne ze legalna firma ma cicho siedziec a szara
    strefa moze robic co chce i smiac
    sie z boku???

    moze czyta ta grupe ktos kto chcialby pomoc w rozwiklaniu tej zagadki?
    prosze o kontakt na forum,konstruktywna pomoc bedzie mile widziana

    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-08-24 19:41:54
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    Użytkownik "xxx" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > moze czyta ta grupe ktos kto chcialby pomoc w rozwiklaniu tej zagadki?
    > prosze o kontakt na forum,konstruktywna pomoc bedzie mile widziana

    opisz sytuacje

    MaW