  • 1. Data: 2005-08-24 04:58:42
    Temat: tworzenie prawa
    Od: wojtek<w...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z was zorientowany jest w jaki sposób i na czyj wniosek nowelizowana
    jest ustawa?
    Czy prace z tym związane poprzedzone są projektami,czytaniami w
    sejmie,uzasadnieniem?
    Jeśli tak,to na jakich zasadach są one udostępniane?

    pozdrawiam,Wojtek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-24 05:15:11
    Temat: Re: tworzenie prawa
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    wojtek napisał(a):
    > Witam.
    > Czy ktoś z was zorientowany jest w jaki sposób i na czyj wniosek nowelizowana
    > jest ustawa?

    rząd, prezydent, grupa posłów, obywatele - tak z pamięci

    > Czy prace z tym związane poprzedzone są projektami,czytaniami w
    > sejmie,uzasadnieniem?

    tak

    > Jeśli tak,to na jakich zasadach są one udostępniane?

    http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html

    nie wiem na jakiej zasadzie, więc podam link do miejsca, gdzie można je
    znaleźć

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-24 07:36:33