  • 11. Data: 2011-10-28 20:39:47
    Temat: Re: Proces cywilny o wysokie odszkodowanie a wadium
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011, Justynka wrote:

    > Jestem pewna wygranej, racja jest po mojej stronie, nie wiem jednak
    > oczywiście czy sąd przyzna mi całą czy tylko część wnioskowanej kwoty.

    Oczywiście wiesz że w części "niewygranej" zapłacisz za prawnika
    pozwanego?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-10-29 12:13:32
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    > Oczywiście wiesz że w części "niewygranej" zapłacisz za prawnika
    > pozwanego?

    Czyli jak? Jak chce 200 zl, sad przyzna 50 zl, to place 75%
    wynagrodzenia prawnika pozwanego?

    pozdr
    PG

  • 13. Data: 2011-10-30 17:48:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-10-29 14:13, grzeda pisze:

    > Czyli jak? Jak chce 200 zl, sad przyzna 50 zl, to place 75%
    > wynagrodzenia prawnika pozwanego?

    Płacisz 75% wszystkich kosztów procesu (sumy wydatków powoda i pozwanego).

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 14. Data: 2011-10-31 20:50:33
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Czytajcie durnie ze zrozumieniem, bo na razie wszystko wskazuje na to, że
    > tacy z was eksperci jak z koziej dupy trąbka. Wasz wtórny analfabetyzm
    jest
    > żenujący. Proszę o pomoc prawdziwych znawców a nie gówniarzy bez
    znajomości
    > logiki.

    Dzieki za zmotywowanie. Dostalismy takiego powera, ze ja pierdziele.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 15. Data: 2011-10-31 20:51:04