  • 1. Data: 2011-10-27 20:22:49
    Temat: Komunikat o podjeciu sledztwa w sprawie obozu zaglady KL Auschwi
    Od: "_THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Komunikat IPN z dnia dzisiejszego (27.X.2011 r.):

    http://ipn.gov.pl/portal/pl/245/17771/Komunikat_o_po
    djeciu_sledztwa_w_sprawie_
    obozu_zaglady_KL_AuschwitzBirkenau.html

    Na polskich portalach jeszcze komunikatu nie widziałem, ale na zachodnich już
    jest:

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-15486472

    http://news.uk.msn.com/world/poland-reopens-auschwit
    z-inquiry

    http://www.washingtonpost.com/world/europe/poland-re
    opens-long-dormant-
    investigation-into-auschwitz-and-other-concentration
    -camp-
    crimes/2011/10/27/gIQAhbuGMM_story.html

    Mam nadzieję, że wszczęte przez śp. Lecha Kaczyńskiego (ówczesnego prezydenta
    miasta stołecznego) kroki celem zadośćuczynienia przez Niemców za zagładę
    Warszawy też zostaną wznowione!
    THX

  • 2. Data: 2011-10-28 02:42:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    _THX wrote:
> [...]
    > prezydenta miasta stołecznego) kroki celem zadośćuczynienia przez
    > Niemców za zagładę Warszawy też zostaną wznowione!

    A co ze zbrodniami Krzyżackimi?

  • 3. Data: 2011-10-28 10:53:44
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 04:42:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > A co ze zbrodniami Krzyżackimi?

    Te można wybaczyć - potem Niemcy bardzo dbali o Prusy. Niestety po wojnie
    trafiły do Polski i teraz to już tylko skansen.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2011-11-01 19:47:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 20:22:49 +0000 (UTC), _THX napisał(a):

    > Mam nadzieję, że wszczęte przez śp. Lecha Kaczyńskiego (ówczesnego prezydenta
    > miasta stołecznego) kroki celem zadośćuczynienia przez Niemców za zagładę
    > Warszawy też zostaną wznowione!

    Czekam na to.