  • 1. Data: 2011-10-28 13:03:48
    Temat: Re: działając w zmowie i porozumieniu telefonia Plus
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1gqq0amvnz6tv$.10nh07abxlmr7.dlg@40tude
    .net...

    net...

    > To spytaj na grupie poświęconej prawu (pl.soc.prawo), a nie GSM. Tam też
    > ustawiam FUT

    Pytam tu bo ten problem dotyczy GSM i jak wiem jest na tyle powszechny że
    trzeba cos z tym zrobić.
    Na stronę prawną nie zaglądaja ci co zagladaja tu a tylko głośna akcja i
    pomoc prawników moze przerwac ten proceder
    SJS

  • 2. Data: 2011-10-28 19:46:24
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    Jak nie informuje jak informuje, trzeba czytać co się podpisuje....

    Z pierwszego lepszego regulaminu promocji wziętego przed chwila ze
    strony www.plus.pl:

    "Polkomtel informuje również, że aparaty telefoniczne z wbudowanym
    systemem operacyjnym takim jak Apple iPhone OS, Android, Bada,
    Symbian, Windows Phone mogą łączyć się z Internetem w celu pobrania
    danych, aktualizacji bazy danych, dokonywania aktualizacji i
    synchronizacji. Opłaty naliczane są zgodnie z Cennikiem właściwym dla
    posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego. W
    przypadku korzystania z usług telekomunikacyjnych za pomocą wskazanych
    aparatów za granicą w ramach roamingu międzynarodowego, konsekwencją
    automatycznej wymiany danych jest konieczność ponoszenia dodatkowo
    opłat za transmisję danych w sieci operatora zagranicznego, zgodnie z
    aktualnym Cennikiem opłat roamingowych właściwym dla posiadanej przez
    Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego. Lista partnerów
    roamingowych Polkomtel dostępna jest na stronie internetowej
    www.plus.pl. "

    --
    Telesfor BAUDOT