eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z platforma pre-paid w Plusie › Problemy z platforma pre-paid w Plusie
  • Data: 2006-01-25 15:57:31
    Temat: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek O<a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie!
    W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z opanowaniem usterki
    platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na niezasadnym
    obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie wykonujac przy tym
    zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi korzystajacy
    z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do zera (lub
    nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku
    doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim wypadku? Sam
    Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze
    oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary
    zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie.
    Pozdrawiam i z gory dziekuje!

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1