    From: "KALI" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem ze sklepem internetowym!!!
    Date: Fri, 23 Apr 2004 22:08:37 +0200

    Witam opisywałem wyżej mój problem ale mam jeszcze jedno pytanie czy jest
    jakas wzmianka w prawie po ilu dniach sprzedawca nie ma prawa ubiegac sie o
    pieniądze których przez pomyłke nie rządano tyle ile było trzeba poniewaz za
    towar wart 377zł zapłaciłem 71zł.
    Bardzo prosze o wskazówki jak mam postąpic w tej sytuacji!!!!
    Bede bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi
    ps. Problem dokładnie był opisany dzisiaj kilka postów wyzej
    pozdrawiam