  • 1. Data: 2004-04-23 19:07:58
    Temat: Ochrona danych prywatnych
    Od: Michał Bąkowski <j...@m...com>

    Witam,

    Wlasnie otrzymalem list od banku Eurobank zaczynajacy sie od slow:
    "Szanowni Państwo, otrzymaliśmy Państwa wiadomość...". Po czym mozemy
    sobie poczytac o tym co wzmiankowana instytucja ma do zaoferowania.
    Wszystko byloby ok, gdybym rzeczywiscie wyslal do nich jakias wiadomosc.
    Niestety jednak tego nie zrobilem, a to oznacza, ze zdobyli oni adres
    mojej skrzynki w jakis magiczny sposob i teraz wyslali do mnie
    najzwyczajnieszy w zyciu spam. Pytanie: w jaki sposob moznaby ich
    oduczyc takich praktyk?

    Pozdrawiam,
    Michal.

    --
    Michał Bąkowski ICQ: 99865790 | GG: 1126166
    j...@m...com http://www.michbak.com

  • 2. Data: 2004-04-23 20:46:09
    Temat: Re: Ochrona danych prywatnych
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Bąkowski" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej skrzynki w jakis magiczny sposob i teraz wyslali do mnie
    > najzwyczajnieszy w zyciu spam. Pytanie: w jaki sposob moznaby ich

    kilka lat temu słyszałem o małżeństwie które kiedys starało sie w jakimś
    banku o przyczkę ale jej nie dostali. Kazali bankowi usunąć swoje dane z
    bazy. Pózniej dostali na świeta kartke świąteczną z najlepszymi życzeniami.
    Poszli z tym do sądu i wygrali. Dostali 10 k zl zadośuczynienia.

  • 3. Data: 2004-04-23 21:08:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 23. kwietnia 2004 21:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Michał Bąkowski:

> [...]
    > "Szanowni Państwo, otrzymaliśmy Państwa wiadomość...". Po czym mozemy
    > sobie poczytac o tym co wzmiankowana instytucja ma do zaoferowania.

    Sądzę, że to wirus. Niektórzy mają wadliwie ustawione automatyczne
    odpowiadanie. Jakiś wirus sieje Twoim adresem, a to odpowiada Tobie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-04-24 01:47:33
    Od: poreba <d...@p...com>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Sądzę, że to wirus. Niektórzy mają wadliwie ustawione
    > automatyczne odpowiadanie. Jakiś wirus sieje Twoim adresem, a to
    > odpowiada Tobie.
    Tak to wirus. Nazywa się i2otMaRk3t.id.
    Rozpowszechnia się nie tylko przez pocztę elektroniczną, niestety.

    --
    pozdro
    poreba