eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z zakupionym towarem. › Problem z zakupionym towarem.
  • Date: Sat, 07 Aug 2010 11:36:47 +0200
    From: CUT_INZ <C...@C...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z zakupionym towarem.
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4c5d292b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1281173803 127.0.0.1 (7 Aug 2010 11:36:43 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 9
    X-Authenticated-User: dicky.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:649071
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wyświetlacz.
    Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że
    urządzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
    uszkodzenie nie podlega gwarancji.

    No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
    domofonu.

    Co z tym fantem można zrobić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1