  • 1. Data: 2003-09-27 15:28:53
    Temat: Problem z tymczasowym zameldowaniem.
    Od: "kilkujadek" <s...@b...pl>

    Co muszę zrobić, żeby się zarejestrować w urzędzie pracy, kiedy nie posiadam
    tymczasowego zameldowania? Prosiłem właściciela mieszkania, które wynajmuję,
    żeby mnie tymczasowo zameldował, ale niestety ten człowiek czegoś sie boi.
    Nie pomagają tłumaczenia, po prostu nie i już. Wiem, że wyjściem byłaby
    zmiana lokalu, ale mam dobre warunki i szkoda to stracić.

    pzdr

    kilkujadek

  • 2. Data: 2003-09-27 20:26:10
    Temat: Re: Problem z tymczasowym zameldowaniem.
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kilkujadek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie pomagają tłumaczenia, po prostu nie i już. Wiem, że wyjściem byłaby
    > zmiana lokalu, ale mam dobre warunki i szkoda to stracić.

    Najprawdopodobniej boi sie Urzedu Skarbowego. I wcale mu sie nie dziwie...
    ;-)
    Jesli chcesz przyprawic go o palpitacje serca to zapytaj czy odprowadza
    zaliczki na
    podatek dochodowy z tytulu wynajmu mieszkania na konto wlasciwego miejscowo
    Urzedu Skarbowego.. Facet zmieknie ale najprawdopodobniej rozstanie sie z
    toba szybko..
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-09-27 20:26:50
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

  • 4. Data: 2003-09-27 23:12:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli masz umowę najmu, to sam idź i się zamelduj. Od dawna nie jest
    wymagana zgoda właściciela a jedynie udokumentowanie prawa do zamieszkania.

  • 5. Data: 2003-09-27 23:20:01
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "kilkujadek" <s...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > Nie pomagają tłumaczenia, po prostu nie i już. Wiem, że wyjściem byłaby
    > zmiana lokalu, ale mam dobre warunki i szkoda to stracić.

    Masz umowę najmu?
    Idź do biura mledunkowego i się zamelduj.
    Właściciel mieszkania jest ci tu do niczego niepotrzebny.

  • 6. Data: 2003-09-28 08:49:08
    Od: "kilkujadek" <s...@b...pl>

    > Masz umowę najmu?
    > Idź do biura mledunkowego i się zamelduj.
    > Właściciel mieszkania jest ci tu do niczego niepotrzebny.

    Umowę oczywiście mam i jeśli wystarczy do zameldowania to super. Dzięki za
    pomoc.

    pzdr

    kilkujadek

  • 7. Data: 2003-09-28 09:09:24
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    > Umowę oczywiście mam i jeśli wystarczy do zameldowania to super. Dzięki za
    > pomoc.

    Bede szczerze zdziwiona jesli uda Ci sie zameldowac, bez wiedzy wlasciciela,
    majac tylko umowe najmu...

    pozdr Yenn

  • 8. Data: 2003-09-28 09:18:04
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    szczerze zdziwiona jesli uda Ci sie zameldowac, bez wiedzy wlasciciela,
    > majac tylko umowe najmu...
    >
    > pozdr Yenn

    Ja tez mam watpliwosci...

  • 9. Data: 2003-09-28 15:51:14
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    > Bede szczerze zdziwiona jesli uda Ci sie zameldowac, bez wiedzy
    wlasciciela,
    > majac tylko umowe najmu...

    Byłbym szczerze zdziwiony, gdyby mu się nie udało.
    Oznacza to, że panie w biurze meldunkowym są nieświeże z przepisów
    Po anulowaniu przez SN jednego z artykułów w kwietniu 2001 zameldowanie
    sprowadziło się do oświadczenia o miejscu pobytu.
    Ja się w ten sposób meldowałem i bez umowy najmu.
    Napisałem oświadczenie, że posiadam tytuł prawny do lokalu i oświadczam, że
    znam odpowiedzialność z tytułu składania nieprawdziwych oświadczeń i po
    ostrej wymianie zdań z panią w biurze meldunkowym zostałem zameldowany.
    Zresztą w ten sam sposób zameldowanych zostało 120 osób, bo sprawa dotyczyła
    nowego bloku jeszcze bez aktów notarialnych. Tylko to było 1.5 roku temu i
    sprawa była świeża.
    Nie sądzę, aby jakakolwiek babka w urzędzie meldunkowym odważyła się odmówić
    zameldowania tym bardziej jak się przychodzi z umową najmu w ręce.
    Bardzo pomaga poproszenie o uzasadnienie odmowy i to najlepiej na piśmie i
    rozmowa z kierowniczką.
    Posuzkajcie moich postów z przed jakiegoś czasu, jest tam nawet wzór
    oświadczenia.

  • 10. Data: 2003-09-28 16:13:31
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "kilkujadek" <s...@b...pl> wrote in message

    > Umowę oczywiście mam i jeśli wystarczy do zameldowania to super. Dzięki za
    > pomoc.
    Masz umowę najmu? I jeszcze widzisz problem? Potrafisz nawet udokumentować
    prawo do przebywania w lokalu, czego nawet ustawa nie wymaga, a widzisz
    problem? Nigdzie w ustawie nie ma słowa o roli właściciela mieszkania w
    procesie Twojego meldowania się. Jest natomiast mowa o tym, że masz
    obowiązek się zameldować, czyli poinformować urząd, że mieszkasz teraz gdzie
    indziej. Idź się zameldować. Nie powinieneś mieć ŻADNYCH problemów.
    Pozdrawiam,
    MArta