  • 1. Data: 2003-09-27 11:32:14
    Temat: Pełnomocnictwo w działalności gospodarczej
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Mam pytanie: chcę ustanowić pełnomocnika, osobę spoza mojej rodziny, do
    współzarządzania firmą - czy aby to pełnomocnictwo miało wartość prawną i
    dało dokładnie takie same uprawnienia jak mnie, mojemu pełnomocnikowi,
    konieczne jest potwierdzenie notarialne, czy też jedynie moje oświadczenie ?

    Pozdrawiam
    Bruno

  • 2. Data: 2003-09-28 18:45:47
    Temat: Re: Pełnomocnictwo w działalności gospodarczej
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "Bruno" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > dało dokładnie takie same uprawnienia jak mnie, mojemu pełnomocnikowi,
    > konieczne jest potwierdzenie notarialne, czy też jedynie moje oświadczenie

    Firma jest to nazwa pod która podmiot występuje w obrocie gosp. Podaj forme
    prawną.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-09-29 06:15:36
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Bruno" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dało dokładnie takie same uprawnienia jak mnie, mojemu pełnomocnikowi,
    > konieczne jest potwierdzenie notarialne, czy też jedynie moje oświadczenie
    udziel prokury

    burenezo