    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z tymczasowym zameldowaniem.
    Date: Sun, 28 Sep 2003 18:13:31 +0200

    "kilkujadek" <s...@b...pl> wrote in message
    news:bl67d1$bj0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Umowę oczywiście mam i jeśli wystarczy do zameldowania to super. Dzięki za
    > pomoc.
    Masz umowę najmu? I jeszcze widzisz problem? Potrafisz nawet udokumentować
    prawo do przebywania w lokalu, czego nawet ustawa nie wymaga, a widzisz
    problem? Nigdzie w ustawie nie ma słowa o roli właściciela mieszkania w
    procesie Twojego meldowania się. Jest natomiast mowa o tym, że masz
    obowiązek się zameldować, czyli poinformować urząd, że mieszkasz teraz gdzie
    indziej. Idź się zameldować. Nie powinieneś mieć ŻADNYCH problemów.
    Pozdrawiam,
    MArta